گوشی One E9 اچ‌تی‌سی با نمایشگر 5.5 اینچی QHD ماه جاری معرفی می‌شود

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر خاطرتان باشد ماه گذشته اخباری پیرامون گوشی A55 اچ‌تی‌سی منتشر شد که نشان می‌داد این دستگاه،  یک گوشی هوشمند جدید از خانواده دیزایر نیست و قرار است به نام HTC One E9 معرفی شود. با زومیت همراه باشید تا جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.
تبلیغات

 بر اساس گفته‌های upleaks@ (که پیش از از MWC 2015 به درستی مشخصات گوشی One M9 را فاش کرده بود)، مدل One E9 اواخر ماه مارس سال جاری میلادی در کشور چین رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد وان ای 9 اولین گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی است که به نمایشگر QHD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل مجهز شده است. این گوشی با نمایشگر 5.5 اینچی خود برخلاف مدل M9 از پردازنده اسنپ‌دراگون بهره نمی‌برد و در عوض قرار است سازنده تایوانی آن، از سیستم روی یک چیپ هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز و معماری 64 بیتی استفاده کند.

سیستم عامل پیش‌فرض گوشی One E9 اچ‌تی‌سی اندروید نسخه 5 یا همان آب نبات چوبی است که در کنار رابط کاربری سنس 7 می‌تواند تجربه جذابی را برای شما رقم بزند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به اسپیکرهای بوم‌ساند، سنسور 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، دوربین جلوی 4 اولتراپیکسل (یا نمونه 13 مگاپیکسلی روی بعضی از مدل‌ها)، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

گفته می‌شود گوشی وان ای 9 اچ‌تی‌سی در سه رنگ سفید قرمز طلایی، خاکستری متالیک و قهوه‌ای طلایی عرضه خواهد شد. شاید این محصول همان One M9 Plus باشد که انتظارش را داریم، گرچه هنوز مشخص نیست واقعا اچ‌تی‌سی بخواهد این گوشی را در بازارهای جهانی به فروش برساند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات