گلکسی اس 6 توسط T-Mobile با قیمت پایه 699 دلار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به صورت رسمی از جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج حرفی نزده است، ولی T-Mobile اطاعات خوبی را در اختیار ما می‌گذارد تا بدانیم زمان خرید این پرچمداران باید چه مقدار پول همراه خود داشته باشیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 این اپراتور جزئیات بیشتری را برای افرادی که خواهان پیش ثبت نام خرید گلکسی اس 6 سامسونگ بوده‌اند، منتشر کرده است و بر این اساس در قرعه‌کشی این اپراتور 4 برنده خوش‌شانس می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای این گوشی جذاب را با خود به خانه ببرند، ولی T-Mobile در ادامه به قیمت‌های مختلف گلکسی اس 6 و اس 6 اج اشاره می‌کند. قیمت پایه S6 برای مدل 32 گیگابایتی 699 دلار در نظر گرفته شده است.

اگر بخواهیم تنها درباره قیمت صحبت کنیم، می‌توانیم بگوییم شما با قیمتی کمتر از گلکسی اس 6 سامسونگ می‌توانید یک آیفون 6 اپل خریداری کنید. ولی خاج از بحث قیمت و برای مصارف حرفه‌ای به هیچ عنوان استفاده از مدل‌های 16 گیگابایتی دستگاه‌های اپل را در سال 2015 پیشنهاد نمی‌کنیم، حتی اگر حجم زیادی از اطلاعات و فایل‌های شما روی سرویس‌های ابری مانند آی‌کلود، دراپ‌باکس، اسپاتی‌فای، نتفلیکس و غیره ذخیره شده باشد.

با توجه به اینکه سامسونگ حافظه داخلی 32 گیگابایتی را برای مدل پایه‌ گلکسی اس 6 در نظر گرفته است، به نوعی توانسته مشتریان خود را نسبت به عدم پشتیبانی از کارت حافظه خارجی توجیه کند. همچنین یادتان باشد که گوشی اس 6 سامسونگ به نمایشگر بزرگتر با رزولوشن بهتر مجهز شده است.

با توجه به اینکه آیفون 6 نسخه مجهز به حافظه داخلی 32 گیگابایتی ندارد، آنگاه گلکسی اس 6 سامسونگ با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و قیمت 699 دلار دقیقا بین آیفون 6 با ظرفیت 16 گیگابایت و قیمت 649 دلار و آیفون 6 با ظرفیت 64 گیگابایت و قیمت 749 دلار قرار می‌گیرد. البته فرض می‌کنیم این قیمت‌ها دقیق باشند.

ولی از آنجایی که مشتریان اپراتور‌های ورایزون و AT&T علاقه دارند دستگاه خود را به صورت قرارداد اپراتوری تحویل بگیرند، به همین منظور باید مبلغی حدود 199 دلار پرداخت کنند که البته گوشی گلکسی اس 6 اج با نمایشگر منحنی خود قطعا قیمت بیشتری خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات