هیوندای اپلیکیشنی برای کنترل خودرو‌ها با ساعت هوشمند منتشر کرد

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سازندگان خودرو در نمایشگاه CES امسال وعده عرضه اپلیکیشنی را داده بودند که بتوان با استفاده از ساعت‌های هوشمند اتومبیل‌ها را از راه دور کنترل کرد. Blue Link به زودی توسط هیوندای برای رسیدن به همین منظور، منتشر خواهد شد.
تبلیغات

با استفاده از اپلیکیشن Blue Link شما به راحتی می‌توانید در‌های خودروی خود را قفل و باز کنید و موتور یا چراغ‌های ماشین را روشن و خاموش کنید. این اپلیکیشن با بسیاری از ماشین‌های هیوندای کار می‌کند، حتی مدل 2012 سوناتا.

bluelink-smartwatch

همچنین این اپلیکیشن می‌تواند به پارک کردن بهتر ماشین شما کمک کند و به افراد کمک رسان حاضر در جاده‌ها درباره خرابی ماشین شما اطلاع دهد. همه موارد ذکر شده را همچنین با فرمان صوتی نیز می‌توانید انجام بدهید، تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن آیکون میکروفون است. 

فرنک فرارا، سرپرست هیوندای موتورز در این‌باره می‌گوید: «{با این تکنولوژی} شبیه به جیمز باند یا اسکاتی در پیشتازان فضا می‌شوید.» این اپلیکیشن برای ساعت‌های مبتنی بر اندروید پوشیدنی منتشر شده و همین که اپل واچ عرضه شود، برای این ساعت نیز منتشر خواهد شد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات