آیفون 6s و آیفون 6s پلاس به ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و سیم کارت اپل مجهز می‌شوند

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
شایعه شده که آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به دو گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهند شد. تا پیش از این بیشتر از یک گیگابایت حافظه‌ی رم در هیچ آیفونی وجود نداشته است.
تبلیغات

اپل از زمان معرفی آیفون ۵ از یک گیگابایت حافظه‌ی رم در آیفون‌ها استفاده کرده است. پیش از آن نیز آیفون‌ها تنها ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم داشتند.

تنها ابزار موبایل اپل که دارای ۲ گیگابایت حافظه‌‌ی رم است، آیپد ایر 2 است. این در حالی است که آیپد ایر اول هم تنها یک گیگابایت حافظه‌ی رم داشت.

آیفون‌ها تا به امروز مشکلی با حافظه‌ی رم یک گیگابایتی نداشته‌اند و همیشه سیستم‌عامل iOS را نرم و روان اجرا کرده‌اند. با این حال اگر میزان حافظه‌ی رم افزایش یابد، می‌توان قابلیت‌های چند وظیفگی بیشتری را به آیفون‌ها اضافه کرد.

علاوه بر افزایش حافظه‌ی رم، گزارش شده که آیفون‌های بعدی از Apple SIM بهره خواهند برد. سیم‌کارت اپل به صورت پیش‌فرض بر روی آیفون‌های بعدی نصب خواهد شد تا کاربران بتوانند از طرح‌های موقت و کوتاه مدت شبکه‌های مخابراتی AT&T، T-Mobile یا Sprit در امریکا استفاده کنند. این سرویس برای کاربرانی که مدام در حال سفر هستند و قصد استفاده از طرح‌های بلندمدت اپراتورها را ندارند مناسب است. کاربر هر زمان که بخواهد می‌تواند سیم‌کارت اختصاصی خود را در آیفون قرار داده و به شبکه‌ی اپراتور مورد نظر خود متصل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات