سامسونگ از روند ساخت گلکسی اس 6 می‌گوید

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
چند روزی از معرفی گلکسی اس 6 و اس 6 اج، پرچمداران جدید سامسونگ می‌گذرد و هر روز جنبه تازه‌ای از این دو دستگاه رونمایی می‌شود. از مهم‌ترین پیشرفت‌های این دو گوشی می‌توان به بدنه فلزی و شیشه‌ای اشاره کرد. سامسونگ در همین زمینه، اطلاعاتی از روند ساخت گلکسی اس‌ها ارائه کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پوشش پشت گلکسی اس 6 سامسونگ به لطف بهره‌گیری از شیشه و پدیده بازتاب نور، جذاب به نظر می‌رسد و به گفته مهندسان سامسونگ در ساخت فریم دورِ پرچمداران جدید از آلومینیوم 6013 با مقاومت بسیار بالا استفاده شده است که نسبت به آلومینیوم‌های فعلی که در ساخت دیگر گوشی‌‌های هوشمند موجود در بازار به کار برده می‌شود تا 1.5 برابر قوی‌تر و تا 1.2 برابر مقاومت بیشتری در برابر خراشیدگی و خط و خش دارند.

اساس طراحی گلکسی اس 6 سامسونگ و مواد به کار گرفته شده در ساخت آن تولید یک دستگاه لوکس مجهز به پوشش چندگانه با ضخامتی در حد نانو بوده است که به خوبی بتواند در پشت گوشی نور را منعکس کند. در گلکسی اس 6 اج، فرایند طراحی نیز شامل تکنولوژی منحصری به فردی به نام 3D Thermoforming بوده است که طبق ادعای سامسونگ برای دست‌یابی به محصولی با نمایشگر سه طرفه منحنی بهترین گزینه بوده است.

بر خلاف نظر خیلی‌ها، بسیاری از کارشناسان و کاربران گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را بسیار زیبا و یک جهش رو به جلو تعبیر می‌کنند. 

پیش از این نیز کمپانی‌های مختلف دیگر از جمله اچ‌تی‌سی و سونی اطلاعاتی از روند ساخت محصولات خود ارائه کرده بودند و در واقع کمپانی‌ها از این طریق تلاش می‌کنند تا مشتریان خود را متقاعد کنند که با محصول با کیفیتی روبرو هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراحل ساخت پرچمداران جدید سامسونگ می‌توانید به سایت جهانی این کمپانی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات