ال‌جی پرچمداری بهتر از گوشی G4 را معرفی خواهد کرد، آیا سری G Pro بازمی‌گردند؟

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
چو جون‌هو مدیر ارشد بخش موبایل ال‌جی در مصاحبه خود با Korea Herald اعلام کرده است این کمپانی نیمه دوم سال 2015 میلادی گوشی هوشمند رده بالایی را معرفی خواهد کرد که بالاتر پرچمداران سری G قرار خواهد گرفت. اما این گوشی هوشمند چه دستگاهی خواهد بود؟ قیمت در نظر گرفته شده برای آن چقدر است؟ با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

 براساس شنیده‌ها انتظار می‌رود دستگاه جدید ال‌جی با قیمت 819 دلاری خود رقیب جدی سری نوت سامسونگ باشد که دقیقا در همان بازه زمانی نیمه دوم سال میلادی معرفی می‌شوند. ال‌جی با در اختیار داشتن فناوری تولید نمایشگر و قلم استایلوس می‌تواند رقیبی سرسخت برای گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت اج تولید کند و تبحر و تخصص طولانی مدت سامسونگ در پنل‌های Super AMOLED و کاربرد قلم استایلوس را به چالش بکشد.

فروش موفقیت‌آمیز دو پرچمدار G2 و G3 ال‌جی در بازارهای جهانی سبب شده است تا این غول کره‌ای جاه‌طلبی خود را بیشتر کرده و به فکر افزایش 20 درصدی میزان فروش در سال 2015 باشد. برنامه بعدی ال‌جی این است که بتواند جایگاه سومین تولید‌کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا را از آن خود کند.

ال‌جی برای کسب موفقیت در این مسیر تصمیم گرفت گوشی‌های هوشمند سری L و F را به چهار برند Magna (مگنا)، Spirit (اسپریت)، Leon (لئون) و Joy (جوی) تقسیم کند. همچنین خط تولید محصولات پوشیدنی این شرکت گسترش خواهد یافت. گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی در کنگره جهانی موبایل 2015 بارسلونا به نمایش در آمدند که باید نگاهی نزدیک‌تر به آنها داشته باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات