بازی آنلاین مزرعه رایگان من: سفری به دنیای جذاب مزرعه داری

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بازی مزرعه رایگان من (My Free Farm)، اولین بازی شبیه‌ساز مدیریت مزرعه به زبان فارسی است که با محیط جذاب و سرگرم کننده، شما را وارد دنیای شیرین مزرعه‌داری می‌کند.
تبلیغات

این بازی برخلاف سایر بازی های آنلاین، بر پایه دوستی و همکاری با سایر بازیکنان بنا شده است. مهم نیست که در چه سن و سالی باشید. هوش مالی خودتان رو در مقابل سایر مزرعه داران به چالش بکشید.

مزرعه رایگان من

شما در این بازی در نقش مدیر یک مزرعه بایستی به کشاورزی و دامپروری بپردازید. با تولید محصولات گیاهی مثل هویج، گندم، توت فرنگی، گل کلم و... یا محصولات دامی مثل شیر، تخم مرغ، عسل، پشم و ... کسب درآمد کنید و در ازای فروش محصولات‌تان به سایر بازیکنان در بازار یا از طریق ارسال قرارداد، پولک کسب کنید.

شما می توانید در مراحل بالاتر با راه‌اندازی کارخانه‌های مختلفی مثل کارخانه سس مایونز، لبنیات، آبنبات سازی، ریسندگی و... مزرعه خودتان را گسترش دهید.

construction

از جمله ویژگی های مهم "مزرعه رایگان من" که آن را به یک بازی پویا تبدیل کرده ، ارتباط میان بازیکنان و انجام معامله با یکدیگر است. شما می‌توانید محصولات تولید شده مزرعه‌تان را در بازار عرضه کنید یا از طریق ارسال قرارداد فروش محصول به دوستان خود در بازی، کسب درآمد کنید. ضمن اینکه امکان چانه زدن بر سر قیمت هم وجود دارد. قیمت محصولات در بازار براساس میزان عرضه و تقاضای میان مزرعه‌داران قابل تغییر است. پس قبل از هر خرید و فروش، سری به بازار بزنید. شاید بتوانید محصولات مورد نیازتان را با قیمت ارزان پیدا کنید!

trade

بازی اینترنتی مزرعه رایگان من، در 49 مرحله طراحی شده است. این بازی همواره در حال به روز رسانی با امکانات و ویژگی های جذاب جدید است.

کاشتن درخت و تولید محصولات چوبی در جنگل‌بانی، پختن غذاهای خوشمزه در رستوران جنگلی، تولید دسته گل‌های زیبا در باغ گل، تکمیل درخواست‌های مختلف و... تنها بخشی از ویژگی‌های سرگرم کننده «مزرعه رایگان من» است.

مزرعه رایگان من

شما می‌توانید به کمک دوستان‌تان در بازی، انجمن مزرعه‌داران راه‌اندازی کنید و با سایر انجمن‌ها به رقابت بپردازید و ماموریت‌های مختلفی را با همکاری هم انجام دهید.

در شهرک گاوها همواره مسابقات محلی و جهانی برگزار می‌شود که رقابت حرف اول را در بین بازیکنان می‌زند! ضمن اینکه می‌توانید در بخش آمار، رتبه فعلی خودتان را از نظر میزان امتیاز، میزان پولک، میزان درآمد و... مشاهده کنید.

همین حالا مزرعه شخصی‌تان را بسازید و آن را مدیریت کنید!

مزرعه رایگان من: www.myfreefarm.ir

پورتال بازی های پارسی آپجرس: www.upjers.ir

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات