گوشی هوشمند گرد با ظاهری عجیب و نامتعارف رونمایی شد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در کنگره‌ی جهانی موبایل محصولات متفاوت و نامتعارفی همچون این گوشی دایره‌ای شکل نیز رونمایی شده است.
تبلیغات

نام این گوشی گرد، Runcible است و به راحتی می‌توان آن را متفاوت‌ترین گوشی هوشمند معرفی شده در کنگره‌ی جهانی موبایل دانست. گوشی Runcible از نظر ظاهری عجیب به نظر می‌رسد اما افرادی که آن را به دست گرفته‌‌اند می‌گوید استفاده از آن جذاب و جالب است.

این گوشی شبیه به ساعت‌های جیبی قدیمی یا قطب‌نماهای سنتی به نظر می‌رسد اما همین طراحی باعث شده است به راحتی در دست جای بگیرد. درگاه‌های ورودی و خروجی مورد نیاز و همین‌طور دوربین برای آن در نظر گرفته شده است تا کارایی شبیه به موبایل‌های رایج بازار را داشته باشد. کمپانی تولید کننده‌ی Runcible، گوشی متفاوت خود را در نسخه‌های متنوع از جنس قلع، مس، برنج یا حتی چوب ساخته و روانه‌ی بازار می‌کند.

اگر تصور می‌کنید که Runcible به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است، اشتباه می‌کنید. این گوشی از سیستم‌عامل فایرفاکس بهره می‌برد و قابلیت‌های خاصی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به عنوان مثال این گوشی قادر است ویدیو یا عکس‌های دایره‌ای شکل بگیرد. کمپانی سازنده‌ی این محصول از طراحی دایره‌ای شکل آن نهایت استفاده را برده و مثلا اگر گوشی را در هنگام عکاسی بچرخانید، فوکوس و زوم انجام می‌شود.

در واقع گوشی Runcible قرار نیست با پرچمداران بازار رقابت کند و تنها به دنبال مشتریان خاصی است که به دنبال محصولی منحصر به فرد می‌گردند. قیمت گوشی پایین‌تر از گوشی‌های رده‌بالای بازار است و در آن از سخت‌افزار قدرتمند یا نرم‌افزار متنوع خبری نیست.

runcible-6006
runcible-6011
runcible-6021
runcible-6683
runcible-6693
runcible-6696

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات