سامسونگ روی یک ساعت هوشمند «کامل» کار می‌کند

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
روز گذشته تمام اخبار کنگره جهانی موبایل بارسلونا پیرامون معرفی رسمی دو پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 و اس 6 اج و پرچمدار اچ‌تی‌سی یعنی One M9 گذشت. ولی آن چیزی که خیلی‌ها انتظارش را می‌کشیدند و برآورده نشد، معرفی ساعت هوشمند جدید سامسونگ بود که در این هیاهوی خبری نادیده گرفته شد.
تبلیغات

 اینکه چرا شرایط این گونه رقم خورد سوال بزرگی است که پاسخ آن را باید از نایب رئیس سامسونگ بپرسیم. یانگ هی‌لی مدیر بازاریابی سامسونگ معتقد است این کمپانی بیش از هر شرکت دیگری محصول معرفی کرده و اکنون زمان آن رسیده که کمی تنفس کند.

به گفته یانگ، سامسونگ 6 ساعت هوشمند را در سبد کالایی خود داشته و اکنون به نظر می‌رسد که به یک محصول کامل‌تر نیاز دارد. در واقع سامسونگ قصد دارد تا زمان بیشتری را برای طراحی و تولید ساعت هوشمند بعدی خود صرف کند و محصول کامل و رقابتی را عرضه کند. باید ببینیم این تغییر سیاست یکی از پیامدهای معرفی ساعت هوشمند جدید اپل است یا یک تصمیم مجزا؟ زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات