گوگل تصاویر و ویدیو‌های گوگل پلاس شما را به گوگل درایو می‌آورد

سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر از شبکه اجتماعی گوگل پلاس و فضای ذخیره سازی ابری گوگل درایو استفاده می‌کنید، امروز گوگل خبری خوشحال کننده برای شما منتشر کرده است. این دو سرویس گوگل اکنون بیشتر با یکدیگر ادغام شده‌اند و شما به راحتی می‌توانید تمام ویدیو‌ها و تصاویر خود را از گوگل پلاس به گوگل درایو انتقال دهید.
تبلیغات

برای اینکه تصاویر و ویدیو‌های شما از گوگل پلاس درون گوگل درایو ذخیره شود و به نمایش درآید تنها لازم است در گوگل پلاس، تنظیمات مربوط به پشتیبانی خودکار را فعال کنید. با فعال شدن این گزینه، سریعا تمام تصاویر و ویدیو‌هایی که درون گوگل پلاس آپلود کرده‌اید را در حساب درایو خود پیدا خواهید کرد.

تصاویر و ویدیو‌هایی که حجم زیادی دارند، برای سینک شدن با گوگل درایو کمی وقت به خود اختصاص می‌دهند و ظرف چند هفته آینده به درون حساب درایو شما منتقل خواهند شد.

drive photos nexus6 animated2

همچنین تمام تصاویر شما در گوگل پلاس نیز ذخیره می‌ماند، اما با این قابلیت می‌توانید از طریق حساب گوگل درایو خود نیز همه آن‌ها را مدیریت کنید. گوگل در این باره می‌گوید:

برای شروع تنها لازم است به منوی Photos در اپلیکیشن درایو اندروید، iOS یا نسخه وب آن نگاهی بیندازید. از آنجا قادر خواهید بود تصاویر و ویدیو‌ها را در کنار دیگر فایل‌های خود مدیریت کنید. برای مثال، اکنون می‌توانید تصاویری از سالن‌های عروسی و کیک‌های آن را در پوشه مهمان‌ها و بودجه خود در درایو اضافه کنید.

نظر شما درباره ادغام بیشتر گوگل پلاس با گوگل درایو چیست؟ آیا از این دو سرویس استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات