گوشی هوشمند ۶ اینچی جدید سونی در حال ساخت است

سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
برخلاف شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی که مدعی‌اند سونی به زودی بخش گوشی‌های هوشمند خود را خواهد فروخت، خبر‌ ساخت گوشی ۶ اینچی سونی به گوش می‌رسد.
تبلیغات

رسانه‌ی DiGiTimes گزارش کرده که سونی انتظار فروش ۳۸ میلیون دستگاه در سال مالی ۲۰۱۵ را دارد. این سال مالی از اول آپریل ۲۰۱۵ شروع و تا ۳۱ مارس ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد. جالب است بدانید انتظار فروش سونی برای سال مالی یا مالیاتی ۲۰۱۵ نسبت به ۲۰۱۴ (که امروز تمام می‌شود) کاهش پیدا کرده است. فروش محصولات سونی در سال مالی ۲۰۱۴ نزدیک به ۳۹.۲ میلیون دستگاه بوده است.

اما دلیل این کاهش انتظار غول ژاپنی احتمالا تغییر تمرکز این کمپانی از دستگاه‌های میان رده به سمت دستگاه‌های بالا رده است. سونی تاکنون زیاد برروی گوشی‌های هوشمند پایین یا میان رده کار کرده و نتیجه قابل قبولی نگرفته است.

خبر جالب‌تر این است که DiGiTimes مدعی است سونی فروش گوشی هوشمندی ۶ اینچی را در نظر دارد. شاید با این گوشی ۶ اینچی که هم‌اکنون در حال طراحی و ساخت است، سونی قصد دارد سری زد اولترای خود را ادامه دهد.

تاکنون در سال ۲۰۱۵ سه گوشی سونی با نام‌های اکسپریا E4، اکسپریا E4g، اکسپریا M4 Aqua و یک تبلت سونی با نام اکسپریا زد 4 تبلت رونمایی شده است. بدون شک در ماه‌های آینده معرفی پرچم‌دار جدید این کمپانی و دستگاه‌های میان‌رده‌ای بر پایه اکسپریا Z4 نیز پیش‌رو خواهیم داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات