دراپ باکس ابزار روش اشتراک گذاری جدیدی را ارائه می‌کند

سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
دراپ باکس ماه دسامبر سال گذشته قابلیت جدیدی برای کارهای گروهی و کسب و کارها معرفی کرد، افراد می‌توانند به واسطه‌ی این ویژگی فایل‌ها را در داخل اپلیکیشن ویرایش کرده و از تغییرات یکدیگر اطلاع داشته باشند. حال دراپ‌باکس این قابلیت را به تمامی کاربران ارائه کرده است.
تبلیغات

دراپ باکس، سرویس ابری رایگان است که به شما اجازه می‌دهد تا تمامی عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و به‌طور کلی هرگونه فایلی که دارید را روی آن آپلود کرده و برای همیشه نگه‌داری کنید. همچنین می‌توانید عکس‌ها، اسناد و فایل‌های دیگر خود را اشتراک‌گذاری کرده تا دوستانتان نیز بتوانند آن را مشاهده یا دریافت کنند. امکان ذخیره عکس‌ها و فیلم‌های دوستان در دراپ باکس خود، امکان به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و فایل‌های خود با دیگران، امکان ارسال پیوست‌های ایمیل به صورت مستقیم از ویژگی‌های این برنامه است.

DR1

دراپ باکس با همکاری‌ مایکروسافت، توانست این قابلیت جدید و کاربردی را معرفی کند. به واسطه‌ی این ویژگی افراد می‌توانند به صورت گروهی از این قابلیت بهره ببرند؛ اما این ویژگی تنها برای مشتریان تجاری قابل دسترس بود. در این راستا کاربران می‌توانند اکانت‌های شخصی و شغلی خود را به یکدیگر اتصال دهند. این ویژگی badge نام دارد و می‌توان فایل‌های وُرد، اکسل و پاورپوینت به واسطه‌ی این قابلیت بین کاربران به اشتراک گذاشته و هم‌زمان آن را ویرایش کرد. همچنین با استفاده از ویژگی جدیدی که ارائه شده، کاربران می‌توانند از کاربر ویرایش کننده‌ی فایل، تاریخ آخرین ویرایش و مدت زمانی که فرد فایل را ویرایش کرده، اطلاع داشته باشند. پس از ویرایش، کاربران قادر خواهند بود تغییرات را ذخیره کرده و لینک جدید اشتراک‌گذاری را تولید کنند.

DR2

دراپ باکس این قابلیت را اولین مرحله از پروژه‌ی Harmony خود نامیده است. همانند گوگل درایو، کاربران می‌توانند پاسخی را به هم‌گروهی‌ها ارسال کرده یا کامنتی را برای فایل‌ها ثبت کنند. زمانی که فایلی را باز می‌کنید، لیستی از آخرین تغییرات و افرادی که آن‌ها را اعمال کرده‌اند نمایش پیدا می‌کند. این قابلیت در نسخه‌ی دسکتاپ و iOS این سرویس قابل نمایش است. تمامی افراد می‌توانند کامنتی را ثبت کنند، حتی اگر قصد دارید کامنت را برای فرد بخصوصی بفرستید می‌توانید از @ به همراه آدرس ایمیل استفاده کنید. دراپ‌باکس اعلان‌ها را ازطریق موبایل و ایمیل ارسال می‌کند.

حال دراپ باکس قصد دارد به‌زودی قابلیت‌ کامنت گذاری را برای تمامی کاربران ارائه کند، می‌توانید از این لینک برای استفاده از قابلیت‌های جدید اقدام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات