زن‌فون 2 همراه با اسکنر اثر انگشت به زودی معرفی می‌شود

دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
زن‌فون 2 ایسوس با نمایشگر ۵.۵ اینچی که از وضوح 1080p بهره می‌برد و حافظه رم زیاد ۴ گیگابایت را در اختیار دارد، در زمان معرفی و عرضه توجه‌های زیادی را به سمت خود جلب کرد. امروز خبر‌های جالبی از نسخه بروز شده همین دستگاه و نسل بعد آن منتشر شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

اینطور که پیدا است به جمع مشخصات قدرتمند زن‌فون 2 ایسوس قرار است به زودی ویژگی اسکنر اثر انگشت نیز اضافه شود و زن‌فون 2 و 3 ایسوس با پشتیبانی از حسگر شناسایی اثر انگشت عرضه شوند.

جری شن، مدیر اجرایی شرکت ایسوس، در مصاحبه‌ای که با یک رسانه چینی داشته گفته که نسخه بروز شده‌ای از زن‌فون 2 همراه با اسکنر اثر انگشت نیز به زودی و حداکثر در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ معرفی می‌شود.

شن البته از تغییرات دیگری که زن‌فون بروز شده به همراه خواهد داشت صحبت نکرده و تنها خبر از ویژگی جدید اسکنر اثر انگشت در این گوشی هوشمند داده است. همانطور که احتمالا می‌دانید، نسخه ۶۴ گیگابایت زن‌فون 2 با ۵.۵ اینچ نمایشگر 1080p و ۴ گیگابایت حافظه رم تنها ۳۲۰ دلار قیمت دارد و در سرزمین خانگی کمپانی ایسوس به فروش می‌رسد.

با تجهیز این تلفن به اسکنر اثر انگشت ممکن است مقداری این قیمت افزایش پیدا کند و همچنین احتمال مجهز بودن زن‌فون 3 به اسکنر اثر انگشت نیز بالا می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات