سرویس موسیقی اسپاتیفای برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 عرضه شد

دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
در ماه ژانویه، سونی اعلام کرد که سرویس استریم Music Unlimited خود را از کار خواهد انداخت و سرویس اسپاتیفای را جایگزین آن خواهد کرد.
تبلیغات

سرویس  اسپاتیفای برای پلی ‌استیشن 4 و پلی ‌استیشن 3 عرضه شده و در بین کنسول‌ها فقط پلی ‌استیشن امکان دسترسی به آن را فراهم می‌کند. حال سونی یک سرویس موسیقی جدید را بر پایه اسپاتیفای به کنسول‌های خود اضافه کرده است.

اسپاتیفای در گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی هم خدمات رسانی می‌کند. این سرویس دو نوع حساب کاربری رایگان و ویژه (Premium) دارد. حق اشتراک ماهیانه‌ی این سرویس ۹.۹۹ پوند در بریتانیا خواهد بود. این سرویس علاوه بر دو کنسول‌ بازی پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4، روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌‌های اکسپریا سونی هم قابل استفاده خواهد بود. از نکات جالب استفاده از این سرویس، امکان پخش موسیقی هنگام اجرای بازی است که مورد علاقه‌ی طرفداران موسیقی و بازی قرار خواهد گرفت.همچنین اعلام شده که کاربران پلی‌استیشن نیازی به خرید اشتراک ماهانه هم نخواهند داشت و فقط نسخه‌ی رایگان اسپاتیفای دارای بنرها و بخش‌های تبلیغاتی خواهد بود. سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای دارای بیش از ۳۰ میلیون قطعه موسیقی و ۱.۳ میلیارد لیست پخش متنوع است که آن را تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سرویس‌های استریم موسیقی کرده است.

نظر شما درباره‌ی این سرویس چیست؟ آیا از آن استفاده می‌کنید؟

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات