خریداران اپل واچ نسخه طلای 18 عیار برای اپل مشتریان VIP خواهند بود

دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
کسانی که علاقمند به خرید اپل‌واچ ۱۰٫۰۰۰ دلاری نسخه‌ی ۱۸ عیار هستند می‌تواند مزایای مشتریان خاص را در فروشگاه‌های اپل داشته باشند؛ اپل این دسته از مشتریان را به عنوان کاربران VIP برخورد خواهد کرد.
تبلیغات

 مشتریان اپل‌واچ نسخه طلای ۱۸ عیار می‌توانند برای خرید، ملاقاتی خصوصی در فروشگاه اپل یا از طریق ویدئو چت با اپراتورهای فروش داشته‌ باشند؛ اگر این دو گزینه برای مشتریان قابل ارائه نباشد یا به درخواست مشتری، اپل می‌تواند به محل آن‌ها مراجعه کند. در فروشگاه اختصاصی اپل، برای مشتریانی که خواهان خرید اپل‌واچ طلای ۱۸ عیار هستند، اپراتورهای فروش بلادرنگ آماده برگزاری جلسه و راهنمایی آنها خواهند بود. این ملاقات احتمال دارد ۶۰ دقیقه به طول انجامد که نیمی از این زمان صرف تست و قرار دادن اپل‌واچ‌های مختلف بر روی مچ مشتریان صرف می‌شود.

Apple-Watch-on-display-at-the-Apple-Store 1

این ملاقات دقیقا مشابه ملاقات‌هایی است که در فروشگاه‌های جواهر فروشی مشاهده می‌شود. در فروشگاه‌های اپل، قسمتی مجزا برای اپل‌واچ نسخه طلای ۱۸ عیار در نظر گرفته شده که مشتریان به راحتی می‌توانند در این قسمت ملاقات خصوصی را با عاملان فروش داشته باشند. در این بخش از فروشگاه، قسمتی شیشه‌ای برای اپل‌واچ‌های طلایی تعبیه شده که مشتریان می‌توانند به راحتی متناسب با سلیقه‌ی خود ظاهر ساعت خود را انتخاب کنند. از بین این ساعت‌ها تنها دو مدل از ساعت طلایی اپل‌واچ قابل مشاهده از نزدیک است؛ مگر در شرایطی که اپراتور فروش احساس کند که نیاز است تا یک ساعت سوم نیز در مچ مشتری تست شود. حتی قوانین خاصی هم برای مشتریانی که قصد دارند اپل‌واچ طلای ۱۸ عیار را با اپل‌واچ معمولی و با قیمت کمتر مقایسه کنند در نظر گرفته شده است.

Apple-Watch-on-display-at-the-Apple-Store 2

کسانی که اپل‌واچ نسخه‌ی طلای ۱۸ عیار را بخرند، از پشتیبانی فنی ۲۴ ساعت شبانه روز برخوردار خواهند بود؛ این نسخه از اپل‌واچ فقط در فروشگاه‌های مرکزی و بزرگ اپل قابل ارائه خواهد بود. در حقیقت اپل برای فروش این محصول فرایندی مجزا را در نظر گرفته است. کارمندان فروش این فروشگاه‌ها زمان زیادی را صرف تشریح کردن قابلیت‌ها و آموزش آن‌ها به مشتریان خواهند کرد. برای کسانی که قصد دارند اپل‌واچ را استفاده کرده و آن را تست کنند، اپل چند عدد از ساعت‌ها دموی خود را برای این منظور در نظر گرفته که کاربران به راحتی می‌توانند آن را به آیپد یا آیفون خود متصل کنند.

اپل‌واچ نسخه‌ی طلای ۱۸ عیار به صورت شبانه‌روزی در محفظه‌های مخصوص جواهرات در فروشگاه‌های اپل نگه‌داری می‌شود. این ساعت‌ها دائما توسط شارژر مغناطیسی MagSafe شارژ می‌شوند تا همواره آماده تست و استفاده توسط مشتری باشند. اپل پیش فروش این ساعت‌ها را از تاریخ ۱۰ آوریل سال جاری میلادی شروع کرده و از ۲۴ آوریل ارائه آنها را آغاز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات