لنوو تبلت TAB 2 A8 را معرفی کرد: پردازنده 64 بیتی و پشتیبانی از LTE

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
در حالی که اکثر توجهات به سمت معرفی پرچمداران جدید سامسونگ و اچ‌تی‌سی معطوف شده،کمپانی لنوو تبلت‌های جدید سری A خود را معرفی کرد. تبلت جدید لنوو با نام A8 دارای کوچکترین صفحه نمایشی است که در کنگره جهانی موبایل از آن رونمایی شد.
تبلیغات

 تبلت Lenovo TAB 2 A8 مانند مدل ۱۰ اینچی خود از تراشه‌های ۶۴ بیتی مدل MediaTek 8161 با پردازنده چهار هسته‌ای و رم یک گیگابایتی بهره می‌برد، صفحه نمایش تبلت جدید لنوو ۸ اینچ اچ‌دی با وضوح IPS و دارای ضخامت ۸.۹ میلی‌متری، وزن ۳۶۰ گرمی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است. TAB 2 A8 نیز در دو نسخه وای‌فای و LTE در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. مزیت نسخه 8 اینچی تبلت‌های سری A نسبت به مدل ۱۰ اینچی، استفاده از آخرین نسخه اندروید یعنی آبنبات چوبی است. این دستگاه همچنین دارای باتری به ظرفیت ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسل نیز برای دوربین مکالمه تصویری در نظر گرفته شده است.

قیمت تبلت TAB 2 A8 برای نسخه وای‌فای ۱۲۹ دلار و ۱۷۹ دلار برای نسخه LTE خواهد بود. تنوع رنگی در مدل ۸ اینچی لنوو نیز بیشتر از مدل ۱۰ اینچی سری A است. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات