رونمایی سامسونگ از هدست واقعیت مجازی برای S6 و S6 Edge

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل MWC 2015 از هدست واقعیت مجازی بی‌رقیب خود که برای پرچم‌داران جدید این شرکت بهینه‌سازی شده‌اند، رونمایی کرد. سامسونگ Gear VR که توسط شرکت آکیولس (Oculus) طراحی شده، به کاربران بیشتری این فرصت را می‌دهد تا از تجربه واقعیت مجازی لذت ببرند.
تبلیغات

در ادامه می‌توانید بیانیه مطبوعاتی سامسونگ درباره Gear VR 2 را مطالعه کنید.

سرگرمی شگفت‌آور

کاربران می‌توانند با یک صفحه نمایشگر 5.1 اینچی سوپرآمولد (Super AMOLED) که برای S6 و S6 Edge بهینه‌سازی شده، از فیلم‌های سینمایی با کیفیت بالا، برنامه‌های تلویزیونی، عکس و... لذت ببرند. این دستگاه، میدان دید کاربران را وسیع‌تر کرده تا بتوانند تصاویر را واقعی‌تر مشاهده کنند.

افزایش راحتی

کاهش 15 درصدی اندازه Gear VR، آن را به ابزار پوشیدنی راحت‌تری تبدیل کرده است که باتری با دوام‌تری نیز دارد. بندهای آن که با در نظر گرفتن ارگونومی بدن، دوباره طراحی شده‌اند، توازن وزن بیشتری برقرار می‌کنند و به کمک تهویه مکانیکی نیز می‌توان به مدت طولانی‌تری با آن کار کرد.

عملکرد با کیفیت

قدرت محاسباتی بیشتر و کیفیت گرافیکی Gear VR ارتقا‌ یافته و کاربران را قادر می‌سازد تا بهترین ماجراجویی‌های واقعیت مجازی را تجربه کنند.

اتصال به USB

نسل جدید Gear VR می‌تواند از طریق یک پورت USB، شارژ شود و مدت زمان استفاده از دستگاه را افزایش دهد.

تهیه محتوا

مجموعه‌ای از محتوای مناسب برای Gear VR هم‌اکنون بر روی فروشگاه اوکولوس در دسترس است. کاربران گزینه‌های فراوانی از محتوای واقعیت مجازی بهینه‌سازی و بومی‌سازی شده را در اختیار خواهند داشت که توسط تولید‌کنندگان برتر تولید و در دسترس کاربران قرار گرفته که شامل بازی‌های واقعیت مجازی و 360 درجه هستند.

مشخصات نسل جدید هدست Gear VR

  • Gear VR ابعاد 196 x 107.9 x 82.9 mm
  • حسگر Accelerator, Gyrometer, Proximity, Mount/Unmount Detection
  • FOV
  • Field of View 96 degree
  • IPD Coverage 54 ~ 70 mm (Fixed Lenses)
  • لوازم جانبی Replaceable Face Form, Carrying Pouch, Lens Cleaning Cloth
  • رنگ Frost White
  • قابلیت اتصال microUSB connection to the Galaxy S6 and S6 edge

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات