آلکاتل وان تاچ هیرو 2 پلاس با سیستم‌عامل سایانوژن به بازار می‌آید

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی آلکاتل نیز با استفاده از فرصت فراهم شده در کنگره جهانی موبایل، از فبلت خود با نام +Alcatel OneTouch Hero 2 رونمایی کرد که آلکاتل در راستای همکاری با سایانوژن به تولید آن پرداخته است.
تبلیغات

همکاری با سایانوژن به آلکاتل این امکان را می‌دهد که روی دستگاه خود از آخرین نسخه‌ی سیستم عامل سایانوژن‌مود 11 که بر پایه‌ی اندروید 4.4 کیت‌کت توسعه یافته بهره ببرد. این دستگاه بصورت آنلاک با قیمت 299 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی هوشمند +Alcatel OneTouch Hero 2 طی ماه‌های آتی برای سفارش در دسترس قرار خواهد گرفت. این دستگاه به پردازنده‌ی MediaTek MT6592 با هشت هسته‌ی پردازشی Cortex-A7 که روی فرکانس کاری 2 گیگاهرتز کلاک شده مجهز است و با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی تکمیل می‌شود که البته به لطف پشتیبانی از microSD می‌توان به افزایش آن پرداخت.

این گوشی به یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی مجهز شده که دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی را همراهی می‌کند. صفحه‌نمایش 6 اینچی وان‌تاچ هیرو 2 پلاس، به رزولوشن 1080p مجهز شده که تراکم پیکسلی مناسبی برای آن فراهم خواهد کرد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات