قدرت پردازشی گلکسی اس 6 در مقابل آیفون 6 و One M9

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هیاهوی اولیه‌ی کنگره جهانی موبایل اکنون آرام شده و می‌توان بصورت نزدیک‌تر به بررسی محصولات معرفی شده در آن پرداخت. به تازگی یک دستگاه گلکسی اس 6 در تست بنچ‌مارک GeekBench مورد آزمایش قرار گرفته که عملکرد تراشه‌ی اکسینوس 7420 به کار رفته در آن را در مقابل اسنپدراگون 810 و A8 اپل به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

 تراشه‌ی اسنپدراگون 810 هم‌اکنون در One M9 اچ‌تی‌سی به کار گرفته شده و A8 نیز در دل آیفون 6 جای دارد. تراشه‌ی اکسینوس 7420 ساخت سامسونگ که قلب پردازشی گلکسی اس 6 به شمار می‌رود موجب شده پرچمدار این شرکت به لطف عملکرد 8 هسته‌ی خود، اکنون در بالای جدول بازی بازار موبایل جا خوش کند. زمانی که صحت از عملکرد تک هسته‌ای در میان باشد که هنوز کاربرد بیشتری دارد، همچنان A8 اپل است که تاج پادشاهی را در میان این سه بر سر نهاده است.

در عملکرد تک هسته‌ای، آیفون 6 با 1625 امتیاز در جایگاه اول، گلکسی اس 6 سامسونگ با 1443 امتیاز در مکان دوم و One M9 اچ‌تی‌سی (اسنپدراگون 810) با امتیاز 1186 در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند. در نتایج حاصل از فعالیت همزمان چندهسته‌ای، گلکسی اس 6، One M9 و در نهایت آیفون 6 مکان اول تا سوم را در اختیار گرفته‌اند.

geekbench-3-multi-core
geekbench-3-single-core

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات