کمپین گسترده‌ اپل برای نمایش قدرت آیفون 6 در عکاسی شروع شد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در کنفرانس رونمایی از گلکسی اس 6 روی قدرت عکاسی در پرچمدارِ جدید خود تمرکز کرد و حتی مقایسه‌ی مستقیمی بین اس 6 و آیفون 6 انجام داد. اپل بلافاصله واکنش نشان داد و نه تنها در وب‌سایت اصلی خود تصاویر خیره‌کننده‌ی گرفته شده با آیفون ۶ را به نمایش گذاشت بلکه تبلیغات محیطی و درون رسانه‌ای خود را نیز آغاز کرد.
تبلیغات

 ظاهرا اپل کاملا آماده‌ی مقابله با پرچمدار امسال سامسونگ بوده و بالافاصله پس از رونمایی از گلکسی اس 6 تبلیغات گسترده‌ای را آغاز کرد. کمپین تبلیغاتی اپل برای آیفون ۶ با شعار "Shot on iPhone 6" اجرا می‌شود و در آن تصاویرِ خیره‌کننده‌ای که با آیفون ۶ گرفته شده به نمایش گذاشته می‌شود.

اپل این کمپین تبلیغاتی را در ۷۰ شهر از ۲۴ کشور به صورت همزمان اجرا کرده است. این کمپین در مجلات معتبر دنیا، بیلبوردها، روزنامه‌ها، پوسترها و غیره اجرا می‌شود. گستردگی کمپین آیفون ۶ به خوبی نشان می‌دهد که اپل از قبل آمادگی کامل برای مقابله‌ی تبلیغاتی با پرچمدار سامسونگ را داشته است.

از جمله‌ کشورهایی که کمپین اپل در آن‌ها اجرا می‌شود می‌توان به امریکا، کانادا، بریتانیا، تایلند، مالزی، ژاپن و امارات اشاره کرد.

برخی از این تبلیغات در توییتر نیز در حال پخش شدن هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات