نسخه بتای عمومی OS X Yosemite 10.10.3 به همراه اپلیکیشن Photos عرضه شد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از عرضه دو نسخه بتای سیستم عامل OS X Yosemite 10.10.3 برای برنامه نویسان، چند ساعت پیش اپل این نسخه را برای کسانی که جهت دریافت نسخه‌های بتای عمومی ثبت نام کرده بودند، ارسال کرد.
تبلیغات

اپل نخستین نسخه آزمایشی Yosemite 10.10.3 را یک هفته پس از عرضه عمومی OS X 10.10.2 برای توسعه دهندگان ارائه کرد. اصلی‌ترین تغییر در این نسخه جایگزین شدن نرم‌افزار Photos بجای iPhoto است. علاوه بر آن گسترش و تنوع شکلک‌ها و همچنین افزوده شدن سیستم شناسایی دو مرحله‌ای برای سرویس‌های گوگل است. این نسخه آزمایشی از طریق مرکز توسعه دهندگان و همچنین بخش Update در فروشگاه مک برای توسعه دهندگان قابل دریافت است. Photos نرم افزاری با طراحی زیبا و رابط کاربری بسیار آسان است که به راحتی امکان جستجو، ویرایش، نظم دهی، اشتراک و پرینت تصاویر را به کاربران می‌دهد. یکی از مزیت‌های اپلیکیشن Photos این است که کاربران می‌توانند هر نوع ویرایشی را که در سیستم مک خود انجام داده‌اند به لطف یکپارچه سازی آی‌کلاد روی سیستم آی‌اواس خود پیاده کنند، به این معنا که تغییرات ویرایشی یا مرتب سازی از طریق سایر دستگاه‌های اپل قابل همگام سازی خواهد بود.

 اگر پیش از این برای دریافت نسخه‌ی بتای عمومی سیستم عامل OS X Yosemite ثبت نام کرده بودید، می‌توانید با مراجعه به سایت اپل یا اپ استور در مک و با کلیک روی دکمه Update این نسخه را دریافت کنید.

00aosx

فرآیند ثبت نام بسیار آسان بوده و شامل دو مرحله است: ثبت اپل آی‌دی و سپس دانلود فایل مربوط به نسخه‌ی بتای سیستم عامل. با این فایل سیستم مک کاربر توسط اپل برای دانلود بروزرسانی‌ها شناسایی و تایید می‌شود. حتما به یاد داشته باشید قبل از بروزرسانی، از فایل‌های خود پشتیبان گیری کنید؛ زیرا هیچ راهی برای برگرداندن سیستم به نسخه‌ی 10.10.2 وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات