نمایشگاه خودروی ژنو 2015: فراری از 488GTB رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۵ در کشور سوئیس در حال برگزاری است و تقریبا بیشتر کمپانی‌های مشهور خودروساز از سراسر دنیا در این رویداد مهم حاضر شده‌اند تا از برترین و جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند. فراری نیز روز گذشته از یک سوپر اسپرت دیدنی به نام 488 GTB رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

488 GTB فراری که جانشین نسل قبلی خود، مدل 458، شده است، به یک پیشرانه 8 سیلندر V8 توربو (پیشرانه خورجینی 8 سیلندر) مجهز شده و می‌تواند 660 اسب بخار توان و 760 نیوتن‌متر مربع گشتاور را از طریق سیستم انتقال قدرت (جعبه‌دنده) 7 سرعته دو کلاچ اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل کند. جالب است بدانید تنها 8.3 ثانیه لازم است تا این اسب سرکش ایتالیایی صفر تا 200 کیلومتر را پر کند.

از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل جدید فراری موسوم به Side Slip Angle اشاره کرد که به واسطه این سیستم می‌توان بدون نگرانی از چپ‌کردن، پیچ‌های خطرناک را پشت سر گذاشت و نسبت به مدل 458 تا 50 درصد نیروی وارد شده به سمت پایین افزایش یافته است.

فراری سعی کرده در طراحی 488 جی‌تی‌‌بی نیز تغییراتی ایجاد کند که بیشترین موارد ارتقا یافته در جلوی خودرو شامل چراغ‌ها و وردی هوا و در قسمت عقب روی چراغ‌ها و سپر مشاهده می‌شود. وزن این خودرو نسبت به مدل 458 کمی بیشتر شده و می‌تواند رکورد سرعت 334 کیلومتر بر ساعت را از آن خود کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات