بلک‌بری قصد ساخت گوشی با صفحه نمایش دو طرف خمیده دارد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
بلک‌بری در حاشیه‌ی کنفرانس خود در MWC رسما اعلام کرد که قصد دارد یک گوشی لمسی اواخر امسال عرضه کند. نام، مدل و قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده اما بلک‌بری می‌گوید در آن از صفحه‌نمایش با دو لبه‌ی منحنی بهره خواهد برد.
تبلیغات

 گلکسی اس 6 با صفحه نمایش خمیده از دو طرف راست و چپ رونمایی شد و به نظر می‌رسد این طراحی در نگاه بلک‌بری نیز جذاب آمده و قصد دارد امسال یک گوشی با صفحه نمایش نسبتا مشابه‌ای را عرضه کند.

بلک‌بری همچنین اعلام کرد که تلاش می‌کند طراحی پورشه را نیز مجددا در قالب یک گوشی جدید عرضه کند و در کنار آن نیز یک گوشی جدید با صفحه‌کلید فیزیکی رونمایی کند.

بلک‌بری امروز یک گوشی ارزان قیمت با صفحه‌نمایش لمسی به نام Leap را معرفی کرد. این گوشی از صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 720p بهره می‌برد و یک پردازنده‌ی ۲ هسته‌ای ساخت کوالکام در دل آن جای گرفته است. بلک‌بری قیمت ۲۷۵ دلار را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است. این کمپانی قصد دارد گوشی Leap را ابتدا در برزیل و اندونزی عرضه کند.

بلک‌بری اوایل این ماه اعلام کرد که قصد دارد نرم‌افزارهای بیشتری را برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و ویندوز ارائه کند.امروز نیز این کمپانی گفت که Blackberry Hub و Calendar خود را به پلتفرم‌های دیگر می‌آورد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات