ظاهر تاچ ویز جدید در سامسونگ گلکسی اس 6 اج

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
مطالعه 4 دقیقه
تاچ ویز در سامسونگ گلکسی اس ۶ اج از سرعت بسیار خوبی برخوردار بوده و رابط کاربری فوق‌العاده‌ی آن بهینه شده است. همان طور که این محصول دارای ظاهر متفاوتی است، رابط کاربری آن نیز شامل تغییرات عمده‌ای شده است. در ادامه همراه زومیت باشید تا تصاویری از رابط کاربری اس 6 اج را مشاهده کنید.
تبلیغات

رابط کاربری جدید تاچ ویز در سامسونگ گلکسی اس 6 اج شامل تغییراتی بوده که با کمک اندروید 5 از سرعت بالا و کارایی بهتری بهره برده است. این رابط کاربری در مقایسه با رقبای خود از لگ کمتری برخوردار است. ممکن است برخی کاربران از تکراری بودن آن شاکی باشند در حالی که عده‌ی دیگر به دلیل سرعت  بالا و ویژگی‌های غنی آن را تحسین کنند.

در نگاه اول این رابط کاربری از ظاهر زیبا و بهتری برخوردار است، و با تست‌هایی که روی آن انجام داده‌اند صحت سرعت بالای این رابط کاربری تایید شده است. هر دو گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج دارای این رابط کاربری که از قابلیت‌های بسیار و ظاهری زیبا بهرمند شده، هستند.

البته نمی‌توان وجود اندروید آبنبات چوبی را برای ارائه سرعت بالای این رابط کاربری، انکار کرد. بسیاری از قابلیت‌های آن از این نسخه از اندروید الهام گرفته شده و می‌توان پیشرفت‌های آن را مدیون این سیستم ‌عامل دانست. در زیر تصاویری از تاچ ویز جدید را مشاهده می‌کنید.

New-TouchWiz
New-TouchWiz 1
New-TouchWiz 2
New-TouchWiz 4
New-TouchWiz 5
New-TouchWiz 6
New-TouchWiz 9
New-TouchWiz 13
New-TouchWiz 12
New-TouchWiz 11

 کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات