وان +E9 اچ تی سی رسما معرفی شد: نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD و بدنه پلاستیکی

یک‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی اچ‌تی‌سی صفحه وب‌سایت چینی خود را با تصاویر و نام یک دستگاه بالا رده بروزرسانی کرده است. این دستگاه جدید وان E9 Plus نام دارد و اولین گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی با رزولوشن Quad HD به شمار می‌رود.
تبلیغات

چند روز قبل اخبار و تصاویری از این گوشی هوشمند فاش شده بود و تقریبا مطمئن بودیم که به زودی اچ‌تی‌سی از این گوشی هوشمند رونمایی می‌کند. وان +E9 سخت‌افزار بسیار خوبی در بدنه‌‌ای پلاستیکی ارائه می‌کند و قرار است به زودی در سه رنگ «خاکستری شهاب سنگی»، «رز گولد کلاسیک» و «قهوه‌ای طلایی» به بازار عرضه شود.

htc-e9plus

از مشخصات فنی وان +E9 می‌توان این موارد را برشمرد:

  • نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (Quad HD)
  • پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی MT6795M ساخت مدیاتک
  • دوربین پشتی ۲۰ مگاپیکسل و دوربین اولتراپیکسل در جلو
  • بلندگو‌های بوم‌ساند در جلو
  • اندروید ۵ آبنبات چوبی به همراه رابط کاربری سنس 7

پردازنده MT6795M مدیاتک این گوشی هوشمند شبیه به اسنپ‌دراگون ۸۱۰ از چهار هسته Cortex A53 و چهار هسته Cortex A57 قدرت گرفته است. برگه اولیه مشخصات فنی این گوشی هوشمند در سایت اچ‌تی‌سی البته از مشخصاتی همچون دوربین ۱۳ مگاپیکسل در عقب و نمایشگر 1080p خبر می‌داد اما به گفته وب‌سایت انگجت احتمالا این مشخصات به اشتباهی درج شده و مربوط به مدل کوچکتر این دستگاه با نام وان E9 باشد.

htc-onee9plus-a55ml-global-ksp-make-your-move

هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت یا زمان عرضه وان +E9 منتشر نشده است. اما به احتمال زیاد هدف عرضه انبوه این دستگاه کشور‌های آسیایی خواهد بود. اچ‌تی‌سی در مراسمی جداگانه در هشتم آپریل قصد دارد از نسخه بزرگتر پرچم‌دار خود با نام وان +M9 نیز رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات