تصاویر گوشی هوشمند بعدی «آنر» هواوی فاش شد

شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه خانواده Honor طرفداران زیادی دارد و موفقیت زیادی برای کمپانی هواوی به همراه داشته است. اینطور که پیدا است نسل جدیدی از این خانواده توسط کمپانی هواوی ساخته شده است. امروز تصاویری از این دستگاه منتشر شده که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

هواوی برای مقابله با پدیده‌ای به اسم شیائومی که به تازگی در بازار چین به وجود آمده و سهم زیادی از بازار را با گوشی‌های ارزان به سمت خود کشیده، مجبور به تولید دستگاه‌های میان رده زیبا و ارزان است. اینطور که پیدا است به زودی کمپانی چینی نسل جدید گوشی‌های سری «آنر» را در روسیه معرفی خواهد کرد.

honor

از مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسل در جلو، پشتیبانی از 4G LTE، دو سیم کارت و عمر باتری طولانی مدت اشاره کرد.

Honor-2

پردازنده به کار رفته در نسل جدید آنر‌ها هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی است اما اطلاعات بیشتری از آن در دست نیست. به احتمال زیاد این پردازنده نیز توسط HiSilicon ساخته خواهد شد.

honor-3

بر پایه طراحی دکمه‌های زیرین این گوشی هوشمند می‌توان حدس زد که اندروید ۵ روی آن اجرا می‌شود و رابط کاربری خاص Emotion UI روی آن قرار می‌گیرد. در روسیه این دستگاه ۲۲۶ تا ۲۶۱ دلار قیمت خورده است.

honor-4
Honor-1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات