ویدئوی تبلیغاتی و امتیازات دو گوشی Nubia Z9 Max و Nubia Z9 mini در بنچمارک آنتوتو

شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی زد‌تی‌ای در یک مراسم رسمی از دو گوشی جدید خود به نام نوبیا زد 9 مکس و نوبیا زد 9 مینی رونمایی کرد.
تبلیغات

همانطور که روز گذشته اعلام شد، کمپانی چینی زد‌تی‌ای در یک مراسم رسمی از دو گوشی جدید خود به نام نوبیا زد 9 مکس و نوبیا زد 9 مینی رونمایی کرد که هر دو مدل از طراحی زیبا و مشخصات فنی قابل قبول برخوردار هستند. حالا یک ویدئوی تبلیغاتی و امتیازات کسب‌ شده هر دو دستگاه در بنچمارک آنتوتو منتشر شده است.

با توجه به سخت‌افزار گوشی نوبیا زد 9 مکس به عنوان یک پرچمدار و بهره‌گیری از پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 810 و 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، قطعا با نتایج امیدوار کننده‌ای روبرو خواهیم شد و امتیاز 56892 نیز مهر تاییدی بر ادعای ماست. به نظر می‌رسد امتیاز کسب‌شده توسط این گوشی تفاوت چندانی با One M9 اچ‌تی‌سی با همین سیستم روی یک چیپ ندارد. از همین رو می‌توان انتظار یک عملکرد پایدار و قدرتمند را از گوشی زد 9 مکس داشت.

ZTE-Nubia-Z9-Max-Z9-mini-An

اما از طرف دیگر محصول میان‌رده زد‌تی‌ای، گوشی زد 9 مینی با پردازنده اسنپ‌دراگون 615 و 2 گیگابایت رم به امتیاز 28501 در بنچمارک آنتوتو دست یافته که کمی نا امیدکننده به نظر می‌رسد. انگار این محصول کمی دور از انتظار ظاهر شده و باید منتظر باشیم ببینیم در شرایط تجربه کاری واقعی چه وضعیتی خواهد داشت.

در پایان می‌توانید ویدئوی تبلیغاتی زدتی‌ای را برای گوشی‌های Nubia Z9 Max و Nubia Z9 mini تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات