گوگل قابلیت برچسب ها را به اپلیکیشن Keep اضافه کرد

جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن «گوگل کیپ» یک سرویس کارآمد در زمینه‌ی یادداشت برداری از سوی گوگل است که رقیب جدی برای اپلیکیشن «اور نوت» به شمار می‌رود. حال گوگل ویژگی جدیدی را به این اپلیکیشن اضافه کرده که بر اساس آن می‌توانید به یادداشت‌های خود لیبل یا برچسب بزنید.
تبلیغات

بدون شک تا به حال لذت یادداشت کردن و ثبت لحظه‌ها و خاطره‌های کوچک روی کاغذ را تجربه کرده‌اید، همین کار را می‌توانید با اپلیکیشن کیپ گوگل انجام داده و یادداشت‌های خود را به تلفن همراه و گجت اندرویدی منتقل کرده و به سرعت چیزی که در ذهن خلاق شما می‌گذرد را یادداشت کنید.

 حال گوگل ویژگی جدیدی را به این اپلیکیشن اضافه کرده که بر اساس آن می‌توانید یادداشت‌های خود را مرتب سازی کرده و به یافتن یادداشت مورد نظر خود تسریع ببخشید. این ویژگی جدید لیبل زدن یا برچسب گذاری است؛ گوگل پیش از این نیز ویژگی برچسب زدن را به سرویس جیمیل اضافه کرده بود، حال با اضافه شدن این قابلیت به اپلیکیشن کیپ کاربران به راحتی می‌توانند یادداشت‌های خود را طبقه بندی کرده و مرتب کنند. برچسب‌های Travel, Shopping, to pack, grocery و برچسب‌های دیگر در این اپلیکیشن عرضه شده است. از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به پیگیری افکار و دانسته‌ها از طریق یادداشت‌ها، لیست‌ها و عکس‌ها، دارا بودن ویجت‌هایی برای دسترسی سریع به اپلیکیشن از طریق صفحه اصلی، امکان رنگی کردن یادداشت‌ها برای تسریع در پیدا کردن آن‌ها در میان کل یادداشت‌ها، یادداشت کردن و ایجاد انواع چک لیست‌ها، بایگانی کردن یادداشت و مطالبی که دیگر به آن‌ها نیازی ندارید و دارا بودن توابعی قدرتمند برای یادداشت برداری با صدا و رونویسی آن به صورت خودکار اشاره کرد.

حال کاربران می‌توانند بدون سپری کردن زمان بیشتر، یادداشت‌های خود را توسط این برچسب‌ها پیدا کنند. به علاوه گوگل قابلیت یادآور را نیز به این اپلیکیشن اضافه کرده که طی آن کاربران می‌توانند برای یادداشت‌های خود یادآور روزانه و هفتگی را تنظیم کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات