زوم‌اَپ: پشتیبان‌ گیری از پیامک‌ ها با SMS Backup & Restore

جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود فراگیر شدن اپلیکیشن‌های ارتباطی آنلاین، هنوز افرادی هستند که استفاده از اس‌ام‌اس برای آن‌ها در الویت قرار دارد و شاید پیامک‌هایی وجود داشته باشد که کاربر به دلیل خاطره‌ای که با آن‌ها دارد مایل به نگهداری‌شان در گوشی خود باشد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

SMS Backup And Restore اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به شما امکان تهیه‌ی فایل پشتیبان از پیامک‌های موجود در اینباکس گوشی را می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن، هنگام تعویض رام یا فلش کردن گوشی، تنها با چند کلیک از این پیامک‌ها فایل پشتیبان تهیه کنید و بعد از نصب رام جدید، به سرعت آن‌ها را به اینباکس خود بازگردانید. در این امر هیچ محدودیتی در تعداد پیامک‌ها وجود نخواهد داشت و شما می‌توانید از هزاران پیامک توسط این نرم‌افزار فایل پشتیبان تهیه کنید. یکی از امکانات جالبی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد امکان پشتیبان‌گیری خودکار در بازه‌های زمانی مختلف است. برای مثال می‌توانید تعیین کنید که هر هفته یک‌بار از تمام پیامک‌های موجود در گوشی موبایل فایل پشتیبان تهیه شود تا اگر یک روز به اشتباه یک پیامک را از گوشی حذف کردید، این فایل پشتیبان به دادتان برسد.

smsbackup2

امکان تهیه‌ی پشتیبان از مخاطب‌های خاص نیز ویژگی دیگر این برنامه است که به شما این امکان را می‌دهد تا تنها از پیامک‌های یک شماره‌ی خاص فایل پشتیبان تهیه کنید که امری است بسیار کاربردی چراکه از وجود پیامک‌های غیرضروری در این فایل پشتیبان، جلوگیری خواهد کرد. محیط اپلیکیشن نیز به طور قابل تحسینی ساده طراحی شده است که هرکاربری را قادر به کار کردن با برنامه می‌کند و بدون هیچ پیچیدگی خاصی، دکمه‌های پشتیبان‌گیری و بازگردانی را در همان ورود اول به شما نمایش خواهد داد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات