گوشی HTC One E9 A55 فاش شد: صفحه نمایش ۵.۵ اینچ QHD، پردازنده مدیاتک و دوربین مشابه M9

پنج‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا اچ‌تی‌سی در حال کار روی یک گوشی هوشمند میان رده با صفحه نمایش ۵.۵ اینچ و رزولوشن QHD است. این گوشی که One E9 نام‌گذاری شده قرار است به دوربین جلوی اولتراپیکسل مجهز شود.
تبلیغات

براساس شایعات، گوشی هوشمند One E9به دوربین پشتی ۲۰.۷ مگاپیکسلی و دوربین جلوی اولتراپیکسل مجهز می‌شود، درست شبیه آنچه در One M9 پرچمدار امسال اچ‌تی‌سی شاهد بودیم.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن Quad HD و پردازنده‌ی MediaTek MT6795 اشاره کرد. این پردازنده دارای ۸ هسته‌ی ۲ گیگاهرتزی و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم است. گفته می‌شود HTC One E9 از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی بهره خواهد برد.

One E9 همچون E8 به اندروید ۵ آبنبات چوبی به همراه رابط کاربری Sense UI 7 مجهز خواهد شد.

از آنجا که با یک گوشی میان‌رده روبرو هستیم، احتمالا بدنه‌ی دستگاه از جنس پلاستیک ساخته خواهد شد. در واقع پردازنده‌ی ساخت مدیاتک و بدنه‌ی پلاستیکی تنها تفاوت‌های E9 با یک پرچمدار به شمار می‌روند، چرا که این گوشی از نظر دوربین، صفحه‌نمایش، حافظه و غیره در سطح برترین پرچمداران بازار است.

پیش‌بینی می‌شود قیمت One E9 حدود ۴۸۰ دلار در نظر گرفته شود و اواخر این ماه نیز شاهد عرضه‌ی عمومی آن ابتدا در چین و سپس در دیگر کشورها باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات