کلارکسون اخراج شد اما تاپ‌ گیر به کار خود ادامه می‌ دهد

پنج‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
اگر جزو طرفداران کلارکسون، مجری معروف برنامه‌ی تاپ‌گیر هستید، باید بدانید که تولیدکننده‌ی این برنامه تصمیم قطعی خود را گرفته و وی را اخراج کرده است. اما برنامه‌ی تاپ‌گیر که کلارکسون بیشترین دلیل محبوبیت آن است بدون وی به کار خود ادامه خواهد داد.
تبلیغات

 انگلیسی‌ها طی دو هفته‌ی اخیر شدیدا تحت فشار طرفداران کلارکسون بودند و اعتراضات بسیاری نسبت به کنار گذاشتن وی ابراز شد. حال بی‌بی‌سی تصمیم نهایی خود را گرفته و اعلام کرده است که به هیچ‌وجه حاضر به ادامه‌ی همکاری با جرمی کلارکسون نیست و قرارداد وی را تمدید نمی‌کند.

هنوز مشخص نیست که چه شخصی جایگزین کلارکسون خواهد شد و آینده‌ی این برنامه‌ی محبوب تلویزیونی به کجا کشیده خواهد شد. بسیاری از طرفداران تاپ‌گیر، این برنامه را به دلیل اجرای بسیار خوب کلارکسون دنبال می‌کردند و حالا اگر تولیدکنندگان این برنامه نتوانند جایگزین مناسبی برای وی پیدا کنند، به شدت از محبوبیت تاپ‌گیر کاسته خواهد شد.

درگیری کلارکسون با تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی تاپ‌گیر به دلیل نبود نوشیدنی و غذای گرم پس از پایان یک روز فیلمبرداری در هتل بوده است. پیش‌تر منابع داخلی از تاپ‌گیر اطلاعاتی را ارائه داده بودند که براساس آن سازندگان برنامه در نظر دارند تا کلارکسون را با قرارداد و شرایط جدید به کار بازگرداند. اما چنین اتفاقی رخ نداد و حتی جمع‌آوری یک میلیون امضاء از سوی طرفداران کلارکسون برای باز گردادن وی نیز کارساز نشد.

از طرفی احتمالا کلارکسون نیز به دنبال راه‌اندازه‌ی برنامه‌ی تلویزیونی جدیدی خواهد بود که خود می‌تواند رقیب جدی برای To Gear شود. تاپ‌گیر یکی از پول‌سازترین برنامه‌های تلویزیونی برای رسانه‌ی بریتانیایی است.

منبع Jalopink

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات