تماشا کنید: نمایش تصاویر در قالب شی مجازی در دنیای واقعی

چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
مجیک لیپ یکی از کمپانی‌های فعال در عرصه‌ی واقعیت مجازی است که با سرمایه‌گذاری گوگل و استودیوی فیلمسازی Legendary توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این کمپانی اطلاعات زیادی از فناوری در حال توسعه‌ی خود ارائه نکرده، اما چند روز پیش، کانال رسمی مجیک لیپ در یوتیوب، ویدئویی از آنچه که این کمپانی روی آن کار می‌کند، منتشر کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مجیک لیپ را باید از جمله‌ی مرموزترین کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری خواند که تاکنون اطلاعات محدودی از آنچه که در حال توسعه دارد، ارائه کرده است. تمام اطلاعات موجود از فناوری Cinematic Reallity توسعه یافته توسط این کمپانی فقط در شنیده‌های شاهدان عینی خلاصه شده است. براساس شنیده‌ها فناوری توسعه یافته توسط این کمپانی ساختار متفاوتی دارد، بنابراین به جای اینکه کاربر تصاویر را در صفحه‌ی نمایش هدست‌های واقعیت مجازی ببیند، در قالب یک شی مجازی در دنیای واقعی می‌بیند. برای مثال با استفاده از عینک واقعیت مجازی این کمپانی، می‌توان یک شخصیت کارتونی را در کنار خود دید و همچون یک انسان واقعی با آن تعامل داشت، از این‌رو است که علاوه بر کمپانی‌هایی نظیر گوگل، استودیوی فیلمسازی Legendary نیز در این حوزه به سرمایه‌گذاری پرداخته است. 

مقاله مرتبط:

این کمپانی چند روز پیش ویدئویی را در کانال رسمی خود در یوتیوب منتشر کرد که گویای نحوه‌ی پیاده‌سازی فناوری Cinematic Reality‌ و قابلیت‌های این فناوری است. این ویدئو با مضمون یک روز در کار تولید شده که نشان‌دهنده‌ی امکان چک کردن ایمیل‌ها و دسترسی به منویی با امکان انتخاب گزینه‌های مختلف از آن است. کاربر با انتخاب یکی از بازی‌ها و آغاز آن، با روبات‌هایی روبرو می‌شود که باید با اسلحه‌ی مجازی خود به آن‌ها شلیک کند.

لینک دانلود

نظر شما در خصوص فناوری مجیک لیپ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات