شیائومی تلویزیون 40 اینچ فول اچ دی با قیمت 322 دلار معرفی کرد

چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت شیائومی که به تولید گوشی‌های هوشمند شهرت دارد اخیرا تلویزیون هوشمند ۴۰ اینچی با وضوح  اچ‌دی معرفی کرده که علاوه بر قابلیت‌های کارآمد، قیمتی برابر با ۳۲۲ دلار دارد.
تبلیغات

 شیائومی یک سال پیش از تلویزیون ۴۹ اینچی 4K خود که دارای سیستم عامل اندروید بود رونمایی کرد، این تلویزیون هوشمند قیمتی معادل ۶۴۵ دلار داشت. حال این کمپانی نسل دوم تلویزیون‌های خود با نام Mi TV 2 را معرفی کرده و با قیمتی بسیار رقابتی پیش‌فروش آن آغاز شده است.

وضوح تصویر این تلویزیون ۴۰ اینچی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و از فناوری X-GEN شرکت شارپ به همراه نور پس‌زمینه LED با نسبت کنتراست ۵۰۰۰:۱ بهره می‌برد. پردازنده این دستگاه شامل چیپ‌ست چهار هسته‌ای MStar 6A908 با فرکانس ۱.۴۵ گیگاهرتز است. از دیگر مشخصات این تلویزیون می‌توان به پردازنده گرافیکی Mali 450MP4 و ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی اشاره کرد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر دارای  ۱۴.۴ میلی‌متر ضخامت است و از سیستم صدای Dolby MS12 بهره می‌برد. این تلویزیون می‌تواند فرمت‌های H.265 ده‌بیتی را نمایش دهد، همچنین از فرمت‌های H.264، MPEG4، FLV، MOV، AVI، MKV، TS، MP4 و سایر فرمت‌‌‌های تصویری رایج نیز پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون مجهز به سیستم عامل MIUI TV مبتنی بر اندروید است، نسخه فعلی این سیستم عامل ۴.۴ اندروید است که به زودی بروزرسانی نسخه ۵ از اندروید را دریافت خواهد کرد. تلویزیون Mi TV 2 روز ۳۱ مارس در فروشگاه آنلاین شیائومی با قیمتی معادل ۳۲۲ دلار به فروش خواهد رسید. متاسفانه عرضه‌ی این محصول فقط به کشور چین محدود شده اما شایعاتی در خصوص ارائه این تلویزیون هوشمند در کشور هند نیز منتشر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات