تماشا کنید: حمایت از کلارکسون با رژه‌ تانک جلوی ساختمان سازندگان

سه‌شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه شنیده‌ها حکایت از بازگشت جرمی کلارکسون به تاپ‌گیر دارند، اما همچنان حمایت‌ها از این چهره‌ی محبوب همچنان ادامه دارد. طرفداران این مجری محبوب در آخرین اقدام خود با استفاده از یک دستگاه تانک جلوی ساختمان بی بی سی حاضر شده و درخواست خود را که توسط یک میلیون نفر امضا شده، در اختیار سازندگاه برنامه‌ی تاپ‌گیر قرار دادند.
تبلیغات

طرفداران جرمی کلارکسون پس از آنکه فعالیت این مجری محبوب طی یک درگیری فیزیکی در جریان فیلمبرداری تاپ‌گیر به حالت تعلیق درآمد، با حمایت از این مجری کمپینی را برای جمع آوری یک میلیون امضا به منظور بازگرداندن کلارکسون راه انداختند.

به گزارش BusinessInsider انگلیس، وب‌سایت Guido Fawkes با جمع‌آوری یک میلیون امضا در حمایت از بازگشت جرمی کلارکسون، با استفاده از یک تانک و نصب بنر Bring Back Clarckson، درخواست خود را در اختیار سازنده‌ی برنامه قرار داده‌اند. ضمنا فردی نیز با پوشیدن لباسی مشابه لباس استیگ، راننده‌ی نقاب بر چهره‌ی تاپ‌گیر، روی تانک قرار گرفته و با جعبه‌ای که تمثیلی از یک میلیون امضا جمع‌آوری شده است، حمایت از کلارسون را نشان می‌دهد.

لینک دانلود

درگیری کلاکسون با تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی تاپ‌گیر به دلیل نبود نوشیدنی و غذای گرم پس از پایان یک روز فیلمبرداری در هتل بوده است. پیش‌تر منابع داخلی از تاپ‌گیر اطلاعاتی را ارائه داده بودند که براساس آن سازندگان برنامه در نظر دارند تا کلارکسون را با قرارداد و شرایط جدید به کار بازگرداند. رسانه‌ی انگلیسی در شرایط بسیار سختی قرار دارد، چراکه جیمز می و ریچارد هاموند، دو مجری دیگر تاپ‌گیر، فیلمبرداری مجموعه بدون کلارکسون را نپذیرفتند و از طرف دیگری طرفداران کلارکسون نیز فشار مضاعفی را بر این رسانه‌ی انگلیسی وارد می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات