تصاویری از گوشی هوشمند بدون لبه Oppo فاش شد

سه‌شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از ویژگی‌هایی که در سال‌های اخیر به طرز چشم‌گیری در طراحی گوشی‌های هوشمند شاهد آن بوده‌ایم، کاهش لبه‌های کناری بوده است. اما به تازگی تصاویری منتشر شده که نوید گوشی‌های هوشمند تقریبا بدون لبه را می‌دهند. یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه در حال فعالیت است، شرکت چینی Oppo است که در ادامه تصاویری از گوشی هوشمند منتسب به آن را می‌بینیم.
تبلیغات

Oppo یکی از بازیگران اصلی حوزه موبایل چین است. این شرکت اخیرا پتنتی را در زمینه نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند بدون  حاشیه در کناره‌ها ثبت کرده است. تقریبا بلافاصله پس از این اتفاق تصاویری در چین منتشر شد که دید بهتری به ما در مورد گوشی واقعی که مبتنی بر این پتنت ساخته شده است، می‌دهد و بدون اغراق باید بگوییم که طراحی این گوشی هوشمند در صورتی که واقعی باشد، واقعا جالب است.

Bezel-less-Oppo-phone 1

طبق اعلام منبعی که این تصاویر را منتشر کرده، نمایشگر نشان داده شده در این تصاویر 5.5 اینچی یا بزرگتر است و هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر نشده است. نکته قابل تأمل در مورد پتنت شرکت اوپو این است که این شرکت از یک فناوری خاص برای انکسار نور در کناره‌های نمایشگر استفاده می‌کند که طبق آن برای کاربر این تصور ایجاد می‌شود که هیچ لبه‌ای در کناره‌های گوشی وجود ندارد. نکته جالب دیگر در مورد این گوشی ضخامت کم آن است که در تصاویر هم مشهود است.

Patent-filing-covers-Oppos-bezel-less-tech

هنوز برای قضاوت در مورد این گوشی هوشمند کمی زود است ولی یک چیز کاملا مشخص است، گوشی‌های هوشمند بدون لبه به زودی به وفور در بازار رویت خواهند شد. نظر شما در مورد طراحی این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات