زوم‌اَپ: نسخه‌ی متریال اپلیکیشن Sony Album

سه‌شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همان طور که در پست "نسخه‌ی متریال Walkman" مشاهده کردید، سونی که در آستانه‌ی انتشار اندروید آب‌نبات‌چوبی برای گوشی‌های سری Z خود است، شروع به سازگار کردن برنامه‌های اختصاصی خود از جمله Walkman به طراحی متریال است. اپلیکیشن محبوب Album نیز سرانجام به طراحی متریال تبدیل شد و امکانات جدیدی نیز به آن اضافه شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر از دارندگان گوشی‌های Xperia باشید حتما با اپلیکیشن‌های اختصاصی سونی که روی گوشی‌های اکسپریا  به طور پیش‌فرض نصب هستند آشنایی دارید. یکی از محبوب‌‌ترین این اپلیکیشن‌ها Album است که جدا از آن که یک گالری تصاویر چشم‌نواز و فوق‌‌‌العاده است، یک دلیل دیگر نیز برای محبوبیت خود دارد. گوشی‌های سونی از تکنولوژی Bravia Engine بهره می‌برند که جلوه‌ی خوبی را به عکس‌ها می‌بخشد به طوری که اگر از نزدیک برای اولین‌بار تاثیر این ویژگی را روی عکس‌ها ببینید شگفت‌زده خواهید شد. سیاست سونی در این بوده است که این ویژگی تنها در صورتی روی عکس‌ها اعمال شود که شما با اپلیکیشن Album به مشاهده‌ی تصاویر بپردازید. و از آنجایی که Bravia Engine یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های سونی است، ناخودآگاه باعث محبوبیت و استفاده‌ی بالا از اپلیکیشن گالری عکس Album نیز شده است.

albumxperia2

سونی در جدیدترین بروزرسانی Album که با شماره نسخه‌ی 7 منتشر شده است، این گالری محبوب را به طراحی متریال تزئین کرده است و در کنار این بروزرسانی ظاهری که در آیکون و محیط برنامه قابل مشاهده است، یک ویژگی دیگر نیز به آن اضافه کرده است که پیش از این، کمبود آن به شدت به چشم می‌آمد. سونی در این بروزرسانی امکان جا‌به‌جایی عکس‌ها را از داخل خود نرم‌افزار به Album اضافه کرده است به این معنا که شما از این پس علاوه بر مشاهده‌ی عکس‌ها در این اپلیکیشن، می‌توانید به جا‌به‌جایی آن‌ها نیز بپردازید. پیش از این، نبود این امکان باعث نصب بودن یک گالری عکس جداگانه نیز در گوشی‌های سونی بود اما با این بروزرسانی این مشکل از بین خواهد رفت.

اپلیکیشن‌های اختصاصی سونی از جمله واکمن و Album و... به دلیل منتشر شدن در آپدیت‌سنتر خود گوشی، در استورهایی نظیر پلی‌استور وجود ندارند. بنابراین شما می‌توانید از بخش Update Center خود اپلیکیشن Album را بروزرسانی کنید. اگر این بسته‌ی جدید برای شما منتشر نشده است می‌توانید از طریق این لینک آن را دانلود کنید.

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات