ایسر تبلت Iconia Tab 10 را معرفی کرد

دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسر برای کاربرانی که به  تبلت بزرگ برای تماشا ویدئو، بازی‌های سبک و مرور وب علاقه دارند و البته بودجه آن‌ها نیز محدود است، نسخه‌ی جدیدی از Iconia Tab 10 را معرفی کرده که این تبلت در دو مدل به همراه سخت‌افزاری قوی و البته قیمتی مناسب عرضه خواهد شد.
تبلیغات

  تبلت Iconia Tab 10 در دو نسخه ۲۴۹ دلاری و ۱۹۹ دلاری تولید شده است؛ مدل ۲۴۹ دلاری این تبلت دارای صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل یا WUXGA، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، چیپ‌ست مدیاتک MT8217 SoC با ۴ هسته پردازشی Cortex-A7 و سرعت ۱.۵ گیگاهرتز است. مدل ۱۹۹ دلاری هم دارای صفحه نمایشی با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، یک گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و پردازنده ۱.۷ گیگاهرتزی است.

acer10

هر دو مدل تبلت دارای وای‌فای بوده و در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهند شد. دوربین‌های ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و جلو، پشتیبانی از کارت میکرو SD برای ارتقای حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت، اندروید ۴.۴ کیت‌کت، فناوری صدای فراگیر دالبی و باتری ۵۷۰۰ یا ۵۹۱۰ میلی‌آمپرساعتی از سایر مشخصات تبلت‌های Tab 10 ایسر هستند. به نظر می‌رسد این تبلت برای کسانی که بودجه کافی برای خرید یک تبلت پرچمدار ندارند مناسب باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات