سیری در iOS 8.3 امکان برقراری تماس از طریق اسپیکر آیفون را فراهم می کند

یک‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به زودی کاربران آیفون در نسخه‌ی ۸.۳ از iOS می‌توانند از طریق دستیار صوتی گوشی، تماس‌های اسپیکری را برقرار کنند. این امکان از طریق دستور صوتی Hey Siri فراهم شده و کافی‌ است کاربران از سیری بخواهند تا تماس را با فعال کردن بلندگوی گوشی برقرار کند.
تبلیغات

 در آخرین نسخه آی‌او‌اس امکانات جدیدی تعبیه شده که برقراری تماس اسپیکری یکی از این موارد است. در این ویژگی کاربران ابتدا باید سیری را فعال کرده سپس از او بخواهند تماسی را با فرد مورد نظر همراه با فعال کردن بلندگوی گوشی برقرار کند. مثلا اگر عبارت Hey Siri, call Johnny Doe on speaker را به سیری بگوئید، این دستیار صوتی تماس را حین روشن بودن اسپیکر گوشی برقرار می‌کند.

تصویر زیر برقراری تماس در iOS 8.3 را با فعال کردن سیری و اسپیکر نمایش می‌دهد.

Siri1

تصویر زیر هم برقراری تماس از طریق سیری در نسخه‌ی 8.2 iOS را نشان می‌دهد.

Siri2

iOS 8.3 علاوه بر فراهم کردن قابلیت برقراری تماس سیری از طریق اسپیکر، پشتیبانی از CarPlay، شکلک‌های جدید و قابلیت لاگین به اکانت جیمیل توسط احراز هویت دو مرحله‌ای را ارائه خواهد کرد. گمانه‌هایی نیز در خصوص اضافه کردن سرویس استریم موسیقی جدید در iOS 8.4 به گوش می‌رسد.

هنوز تا ارائه‌ی نهایی نسخه‌ی 8.3 نمی‌توان به طور کامل از ارائه‌ی ویژگی‌های دیگر اطمینان حاصل کرد. اپل قابلیت تست و استفاده از iOS 8.3 را به طور عمومی در اختیار کاربران قرار داده است. این نکته را هم در نظر داشته باشید که نسخه‌های بتا از iOS آماده عرضه‌ی رسمی عمومی نبوده و ممکن است ویژگی‌های خاص هنوز کار نکنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات