زوم‌اَپ: تبدیل فرمت‌ های صوتی و تصویری به صورت آفلاین با Video Converter

یک‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Video Converter Android یک اپلیکیشن کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است که به شما امکان تبدیل فرمت انواع فایل‌های صوتی و تصویری را در گوشی موبایل، بدون نیاز به ارتباط اینترنتی می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تا کنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای تبدیل فرمت فایل‌های صوتی و تصویری برای اندروید منتشر شده است که همگی نیاز به ارتباط اینترنتی داشته و تبدیل فایل را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. اما Video Converter Android یک اپلیکیشن فوق‌العاده است که به شما امکان تبدیل آفلاین هر فایل صوتی و تصویری را می‌دهد. در تست انجام شده توسط زومیت این اپلیکیشن به صورت کاملا آفلاین موفق به تبدیل یک فایل Mp4 به Mp3 و همچنین یک فایل Mp4 به Mkv شد و در انجام این عمل نیز کوچکترین وقفه یا مشکلی به وجود نیامد. در واقع شما می‌توانید با کمک این نرم‌افزار از تمام مبدل‌های کامپیوتری رهایی پیدا کنید چرا که این نرم‌افزار با قدرت هر چه تمام‌تر، نیاز‌های شما را در رابطه با یک مبدل فایل‌های صوتی و تصویری برطرف می‌‌کند.

vidcon2

پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری رایجی مانند asf, avi, divx, flv, m2v, m4v, mjpeg, mkv, mov, mpg, ogg, ogv, rm, rmvb, webm, wmv، قابلیت تنظیم حرفه‌ای Bitrate صدا و تصویر، رزولوشن و ...، محیط ساده و امکان تبدیل اکثر فایل‌های صوتی و تصویری به یکدیگر، از ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی است.

برای استفاده از این اپلیکیشن باید علاوه بر فایل اصلی، پک کدک‌های آن را نیز نصب کنید. بعد از اولین ورود به محیط برنامه کدک پیشنهادی نرم‌افزار با توجه به مدل گوشی شما شناسایی شده و به شما نشان داده می‌شود. کدک‌های برنامه از حجم کمی برخوردارند و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. بعد از نصب این کدک‌ها، شما قادر خواهید بود به صورت کاملا آفلاین، تمامی فرمت‌های ذکر شده را به یکدگیر تبدیل کنید. برای دانلود این اپلیکیشن بی‌نظیر از لینک زیر استفاده کنید:

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات