زوم‌اَپ: بهترین اپلیکیشن مدیریت دانلود ADM

یک‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در چند سال اخیر با فراگیر شدن اینترنت‌های پرسرعت، استفاده از اینترنت نیز گسترده‌تر شده است به طوری که بر خلاف چند سال پیش، این روز‌ها دانلود اطلاعات به یکی از مهم‌ترین کاربردهای اینترنت تبدیل شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Advanced Download Manager که با نام خلاصه‌ی ADM شناخته می‌شود یک اپلیکیشن مدیریت دانلود است که شاید کمتر کسی باشد که از آن به عنوان بهترین اپلیکیشن مدیریت دانلود یاد نکند. مانند دیگر موضوعات، برای این موضوع نیز اپلیکیشن‌های بسیاری ساخته شد اما همان‌طور که هیچ دانلود‌منیجری نتوانست جای IDM را در کامپیوتر بگیرد، ADM نیز به یکه‌تاز مدیریت دانلود در گوشی‌های موبایل تبدیل شده است که با توجه به انبوه امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، یک اپلیکیشن کامل و بی‌نقص به شمار می‌رود.

adm2

یکی از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن وجود پنجره‌ی پاپ‌آپ برای دانلودها است به این صورت که اگر در مرورگر موبایل خود روی لینک دانلودی کلیک کنید، یک پنجره‌ی کوچک روی مرورگر شما باز می‌شود و علاوه بر نمایش اطلاعاتی همچون حجم فایل، به شما دو انتخاب می‌دهد. انتخاب اول شروع دانلود فایل مورد نظر است و انتخاب دوم اضافه کردن این فایل به لیست دانلود. درواقع شما می‌توانید فایل‌های مورد علاقه‌تان را به جای دانلود در همان لحظه، به لیست خود اضافه کنید تا در ساعات دیگری به دانلود آن‌ها بپردازید. برای مثال وقتی با اینترنت سیم‌کارت مشغول به گشت‌و‌گذار در وب هستید و به فایل جالبی برخورد می‌کنید، آن را ذخیره می‌کنید و در زمانی دیگر که به اینترنت WIFI دسترسی داشتید، به دانلود آن می‌پردازید.

ADM نیز مانند دانلود‌منیجر محبوب IMD، از دانلود تکه‌ای فایل‌ها بهره می‌برد به این صورت که فایل دانلودی را به 8 قسمت تبدیل می‌کند و به طور همزمان به دانلود هر کدام از آن‌ها می‌پردازد که این امر تاثیر بسیاری در افزایش سرعت دانلود دارد. پشتیبانی از قابلیت Resume، محیط کاربرپسند و ساده، دسترسی به تمام امکانات بدون پیچیدگی‌های بی‌مورد و سبک بودن آن از مواردی هستند که در محبوبیت ADM نقش مهمی را ایفا کرده‌اند. برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

 

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات