مسابقه زیباترین سفره هفت سین آپجرس

شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
تعطیلات نوروز را با پورتال بازی‌های آپجرس تجربه کنید! همین حالا یک عکس از سفره‌ی هفت سین خود بگیرید و در مسابقه‌ی بزرگ زیباترین سفره هفت سین آپجرس شرکت کنید. اما جوایز این مسابقه چیست؟
تبلیغات

جوایز: سه جایزه 150,000 تومانی (یک صد و پنجاه هزار) برای زیباترین سفره های هفت سین به انتخاب بازیکنان

شرکت upjers GmbH به مناسبت عید نوروز اقدام به برگزاری مسابقه زیباترین سفره هفت سین در پورتال بازی های پارسی آپجرس کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.

7sin 02

پورتال بازی های آپجرس ارائه دهنده جذاب ترین بازی های تحت مرورگر آپجرس به زبان فارسی است. اگه عاشق بازی‌های آنلاین مدیریت مالی و شبیه سازی شده کسب و کارهستی، وقت رو از دست ندهید. تعطیلات نوروزی را با بازی‌های آپجرس تجربه کنید! شما می‌توانید تنها با ایجاد یک اکانت رایگان، به آسانی به همه بازی‌های تحت مرورگر آپجرس دسترسی داشته باشید:

از جمله ویژگی های پورتال آپجرس، داشتن شبکه مجازی ویژه بازیکنان، برگزاری مسابقات مختلف، دوست یابی، رقابت با سایر بازیکنان، تعیین جانشین برای اکانت های بازی خود، اطلاع از آخرین اخبار بازی ها و امکان ایجاد گروه های مختلف عمومی و خصوصی است.

مزرعه رایگان من (بازی آنلاین مدیریت مزرعه داری)

مزرعه

شما در این بازی در نقش مدیر یک مزرعه باید به کشاورزی و دامپروری بپردازید. با تولید محصولات گیاهی مثل هویج، گندم، توت فرنگی، گل کلم و .. یا محصولات دامی مثل شیر، تخم مرغ، عسل، پشم و ... کسب درآمد کنید و در ازای فروش محصولات تان به سایر بازیکنان در بازار یا از طریق ارسال قرارداد، پولک کسب کنید.

بیمارستان کاپی (بازی آنلاین مدیریت بیمارستان)

بازی بیمارستان.

در این بازی شما در نقش یک پزشک باید با راه اندازی بخش ها و اتاق های درمانی مختلف و استفاده از وسایل و داروهای عجیب و غریب به درمان بیماران خود بپردازید. در ازای درمان هر بیمار پولک کسب خواهید کرد و می توانید از این پولک ها برای گسترش بیشتر بیمارستان تون و خرید تجهیزات و وسایل مختلف استفاده کنید.

باغ وحش رایگان من (بازی آنلاین مدیریت باغ وحش)

باغ وحش

در این بازی شما نقش مدیر یک باغ وحش را دارید و بایستی با قرار دادن محوطه های نگهداری حیوانات مختلف، فروشگاه ها، گل ها، درختان و وسایل تزئینی متنوع، بازدیدکنندگان بیشتری را به باغ وحش تون جذب کنید. این امکان برای شما وجود داره که حیوانات متنوع و حتی عجیب و غریبی رو در باغ وحش تون نگهداری کنید.

از بازی های آپجرس در تعطیلات نوروز لذت ببرید!

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات