جرمی کلارکسون به تاپ‌ گیر باز می‌گردد

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
گویا داستان بی بی سی و جرمی کلارکسون در حال نزدیک شدن به یک پایان دلپذیر برای دوستداران این مجری محبوب است، چراکه به نظر می‌رسد بی بی سی از تصمیم اولیه‌ی خود عقب نشینی کرده و این مجری محبوب دوباره در تاپ گیر حاضر خواهد شد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد پس از آنکه جرمی کلارکسون طی یک درگیری با تهیه‌کننده‌ی برنامه‌‌ی تاپ گیر با تصمیم مدیران کانال تلویزیون بریتانیا از این برنامه کنار گذاشته شد، دوباره شاهد طنازی وی پشت فرمان خواهیم بود. انتشار خبر مربوط به کنار گذاشته شدن جرمی کلارکسون از تاپ گیر با حمایت‌های فوق العاده‌ای از جانب طرفداران وی همراه بود. ریچارد هاموند و جیمز می نیز در آخرین اقدام، از اجرای برنامه بدون کلارکسون سر باز زدند تا گزینه‌های روی میز بی بی سی روشن‌تر شود: کنار گذاشتن هر سه مجری که به احتمال زیاد منجر به فراموش شدن برنامه می‌شد یا بازگرداندن جرمی کلارکسون که تاپ گیر را همچنان به‌عنوان یک برنامه‌ی پربازدید نگه می‌دارد.

حال کلارکسون را باید در زمره‌ی یکی از جنجالی‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین شومن‌های تاریخ رسانه خواند. البته شنیده‌ها حکایت از این دارد که بی بی سی برای بازگشت کلارکسون شروط خاصی را برای تجدید قرارداد با وی در نظر گرفته است. بی بی سی در نظر دارد تا فرد قوی‌تری را برای مدیریت برنامه‌ی تاپ‌گیر و همچنین جرمی کلارکسون به کار بگمارد.

باید دید شرایط جدید چگونه قسمت‌های بعدی تاپ‌گیر را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟ آیا دیگر خبری از تماشاچیان در استودیوی برنامه نخواهد بود؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

منبعeteknix

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات