سونی ابزار ایجاد قالب گرافیکی در ابزارهای اکسپریا را عرضه کرد

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
سونی‌ برای تغییر ظاهر گوشی‌های هوشمند و تبلت اکسپریا، نسخه‌ی بتا از اپلیکیشن «Theme Creator» را ارائه کرد.
تبلیغات

 سونی نسخه‌ی بتا از ابزار «Theme Creator» را برای توسعه دهندگان جهت ایجاد قالب گوشی‌ اکسپریا ارائه کرد. توسط این ابزار رایگان می‌توان ۳۰۰ عنصر گرافیکی مختلف مانند آیکون و دکمه‌ها، برای ایجاد و ویرایش قالب استفاده کرد. کار کردن با این ابزار بسیار آسان است و توسط آن می‌توان دستگاه اکسپریا را کاملا به سلیقه کاربر سفارشی کرد.

این ابزار در قالب یک نرم‌افزار جاوا ارائه شده است. برای شروع، ابتدا باید Theme Creator را در کامپیوتر خود نصب کنید؛ از آنجایی که عملکرد این اپلیکیشن همگام سازی با فتوشاپ است، پس باید نرم‌افزار فتوشاپ نیز در کامپیوتر خود داشته باشید. برای کارایی بیشتر و نتیجه بهتر به قالب‌های فتوشاپ نیاز خواهید داشت؛ برای این منظور می‌توانید از راهنمای آنلاین فتوشاپ نیز کمک بگیرید. در نهایت وقتی قالب آماده شد می‌توانید آن را در گوگل پلی منتشر کنید.

سونی درباره این ابزار گفت:

Theme Creator برای افرادی که دانش بیشتری در زمینه طراحی و ویرایش عکس در فتوشاپ دارند، در نظر گرفته شده و همچنین کاربران را برای آشنایی با سیستم اندروید و نحوه‌ی کار آن با گرافیک‌ها، ترغیب می‌کند.
00at

لینک دانلود Theme Creator در سایت سونی و این لینک در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید اطلاعات بیشتر در خصوص این ابزار و راهنمایی‌ها را از توسعه دهندگان  سونی و از این آدرس دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات