پاسخ اپل به سامسونگ: صفحه‌ی اول وب‌سایت اپل مملو از تصاویر ثبت شده با آیفون 6

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه سامسونگ دیروز در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل، گلکسی S6 را با بهره‌گیری از دوربین ۱۶ مگاپیسلی با گشودگی f/1.9 رونمایی کرد، اپل در پاسخ به این موضوع صفحه‌ی اول وب‌سایت خود را مزین به تصاویر ثبت شده با آیفون 6 کرد.
تبلیغات

پیش از این هیچ گاه شاهد در پیش گرفتن چنین سیاستی از جانب اپل نبوده‌ایم. ساختار ثابت صفحه‌ی اصلی وب‌سایت اپل در نمایش تصاویر رندر مربوط به محصولات اپل خلاصه شده بود که هدف از آن نمایش ظاهر و زیبایی‌های محصولات اپل بود. حال به نظر می‌رسد اپل در جهت مقابله با اخبار منتشر شده مبنی بر کیفیت بالای تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی S6، کاربرد صفحه‌ی اول وب‌سایت خود را تغییر داده و از آن برای نمایش قدرت دوربین آیفون 6 استفاده کرده است.

این سیاست را می‌توان تلاشی در جهت بازاریابی آیفون‌های اپل خواند. این کمپانی تصاویر ثبت شده با آیفون 6 را که توسط ۷۷ عکاس ثبت شده، در این صفحه‌ی به نمایش گذاشته که شامل تصاویری از ۷۰ شهر در بیش از ۲۴ کشور جهان است. این تصاویر را می‌توان به واقع زیبا خواند که نشان از قدرت دوربین آیفون 6 دارد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات