تماشا کنید: نگاه نزدیک به ساعت هوشمند هوآوی

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هوآوی در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل ساعت هوشمند خود با نمایشگر دایره‌ی را معرفی کرد. به نظر می‌رسد کم‌کم رقابت شرکت‌ها در حوزه ساعت‌های هوشمند وارد مرحله جدیدی می‌شود چرا که هوآوی و ال‌جی در MWC 2015  ساعت هوشمند دایره‌ای خود را معرفی کردند و اپل‌واچ نیز از 18 اسفند عرضه خواهد شد.
تبلیغات

 در حالی که بسیاری از شرکت کنندگان در رویداد کنگره جهانی موبایل در انتظار معرفی یک گوشی هوشمند فوق‌العاده از هوآوی بودند، این امر محقق نشد و در عوض این کمپانی چینی با معرفی ساعت هوشمند مدور خود همه را غافل‌گیر کرد. این ساعت هوشمند که از اندروید وِر استفاده می‌کند مورد توجه حاضرین قرار گرفت و سروصدای زیادی به پا کرد.

huawei-watch-images-leak16 1020 0

شاید در اولین نگاه با دیدن این ساعت به یاد موتو 360 بیفتیم و این دو ساعت را در ذهن خود با هم مقایسه کنیم. ساعت هوشمند هوآوی خیلی جمع‌وجور است و وقتی آن را به دست می‌اندازید چندان ظاهر زمختی روی دست شما ندارد. 

huawei-watch-images-leak19 1020.0

این ساعت هوشمند در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و سیاه وجود دارد. نمایشگر 1.4 اینچی AMOLED با رزولوشن 400 در 400 و تراکم پیکسلی 286 پیکسل بر اینچ از مشخصات فنی ساعت هوشمند هوآوی هستند. در دل این ساعت هوشمند پردازنده 1.2 گیگاهرتزی Snapdragon 400 با 512 مگابایت رم، حافظه داخلی 4 گیگابایتی، سنسور پایش ضربان قلب و سنسور حرکتی 6 جهته قرار داده شده است. 

Huawei-Watch-hands-on

ساعت هوشمند هوآوی از طریق بلوتوث به همه ابزارهای هوشمند اندرویدی متصل می‌شود. هنوز زمان عرضه و قیمت دقیق این ساعت هوشمند اعلام نشده است.

لینک دانلود

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات