شیائومی اکشن کمرای خود را برای رقابت با GoPro معرفی کرد

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی از یک اکشن کمِ 64 دلاری برای رقابت با GoPro Hero رونمایی کرد. این اکشن‌کم که Yi Camera نام دارد در حقیقت از نظر مشخصات فنی، دوربین پایین‌رده‌ی GoPro را شکست می‌دهد و در عین حال قیمت بسیار کمتری نیز دارد.
تبلیغات

 اکشن‌کم جدید شیائومی قادر است به ثبت ویدیو با رزولوشن 1080p در 60 فریم بر ثانیه پرداخته و تا 64 گیگابایت را درون خود ذخیره کند. این در حالی است که GoPro با برخورداری از رزولوشن 1080p، به 30 فریم بر ثانیه و 32 گیگابایت حافظه ی ذخیره‌سازی داخلی محدود است؛ اما دو برابر محصول شیائومی یعنی 130 دلار قیمت دارد.

اکشن‌کم شیائومی همچنین با 72 گرم وزن، به شکل چشمگیری سبک‌تر از رقیب خود است، از باتری بزرگ‌تری برخوردار بوده و قادر است همچون GoPro تا عمق 40 متری درون آب دوام بیاورد. Yi Camera شیائومی اگرچه از لوازم جانبی GoPro Hero برخوردار نیست، ولی ابزارهای جانبی خاص خود را به بازار عرضه خواهد کرد که شامل یک نگهدارنده کلاهی و البته یک نگهدارنده برای وصل‌شدن به گربه و سایر حیوانات خانگی است!

از دیگر مشخصات فنی این اکشن‌کم می‌توان به وای‌فای داخلی برای اتصال به گوشی‌هوشمند، سنسور 16 مگاپیکسلی ساخت سونی، لنزهایی با گستره‌ی دید 155 درجه، حذف‌کننده‌ی نویز 3 بعدی و لرزشگیر دیجیتال اشاره کرد. در حال حاضر اکشن‌کم شیائومی تنها در چین در دسترس است؛ اما شیائومی بزودی وب‌سایت فروش خود را به دیگر کشورها نیز گسترش خواهد داد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات