رئیس گوگل پلاس از سمَت خود استعفا داد

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
شبکه اجتماعی گوگل پلاس فراز و نشیب‌های زیادی را در طول‌ سال‌های اخیر پشت سر گذاشته است. آپریل ۲۰۱۴، دیوید بس‌بریس ریاست گوگل پلاس را برعهده گرفت و در اولین اظهار‌نظر‌های خود گفت گوگل در حال سرمایه‌گذاری بلند مدت روی شبکه اجتماعی خود است. حال، کمتر از یک سال بعد از آن صحبت‌ها، وی از سمت خود استعفا کرده و گوگل پلاس نیز تجزیه شد.
تبلیغات

بر اساس گزارش وب‌سایت تک‌کرانچ، برادلی هورویتس جایگزین بس‌بریس شده و اکنون به عنوان نائب رئیس محصولات گوگل دو سرویس جدید Photos و Streams که از تجزیه گوگل پلاس به وجود آمده‌اند را اداره می‌کند.

گوگل بالاخره پس از شش ماه تسلیم شد و نحوه ادامه فعالیت گوگل پلاس را تشریح کرد. بس‌بریس، رئیس پیشین گوگل پلاس البته در مصاحبه‌ای که قبلا با Recode داشته از برنامه‌های آینده گوگل پلاس اطلاعات زیادی ارائه نکرده و نگفته که این شبکه اجتماعی قصد دارد در چه زمینه‌هایی خود را بهبود دهد. 

ساندرا پیچای در مصاحبه خود با فوربس می‌گوید تمرکز بیشتر ما در آینده بر سه بخش ارتباطات، تصاویر و جریان‌های گوگل پلاس خواهد بود و این سه عرصه برای ما اهمیت بسیار زیادی دارند و دیگر تنها در یک عرصه فعالیت نخواهیم داشت. هورویتس می‌گوید با تیم خود سخت در تلاش برای ارائه سرویس‌هایی جدید و ایجاد تغییرات است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات