پوشش اختصاصی زومجی از همایش توسعه‌دهندگان بازی (GDC 2015)

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه این روزها دنیای تکنولوژی پر است از اخباری پیرامون کنگره‌ی جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا، اما در نقطه‌ای دیگر از دنیا در شهر سان فرانسیسکو، بزرگان دنیای تکنولوژی و گیم دور هم جمع شده‌اند تا یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای سال، مربوط به بازی‌های ویدیویی را برگزار کنند. شما می‌توانید از طریق زومجی، به صورت اختصاصی در جریان آخرین اخبار و رویداد‌های این همایش بزرگ قرار بگیرید.
تبلیغات

(Game Developers Conference (GDC بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه توسعه‌دهندگان حرفه‌ای محسوب می‌شود که روی آموزش،‌ نوآوری و شبکه تمرکز دارد. این همایش دارای نمایشگاه عمومی است و مراسم انتخاب برترین‌ بازی‌های مستقل و  بهترین‌های GDC نیز در این کنفرانس برگزار می‌شود.

شاید بتوان رویداد GDC امسال را بزرگترین و مهمترین در نوع خود دانست، چرا که شرکت‌های توسعه‌دهنده‌ی تکنولوژی در کنار کمپانی‌های بازی‌سازی، حضوری پررنگ دارند تا با رونمایی‌های خود، حتی آینده‌ی دنیای گیم را تغییر دهند. شرکت‌هایی مانند سونی، انویدیا، مایکروسافت، ای‌ام‌دی، اینتل و از همه مهم‌تر، ولو قرار است جدیدترین تکنولوژی‌ها و محصولات خود را به نمایش عموم بگذارند.

همایش توسعه‌دهندگان بازی با اینکه بخش اعظمی از آن را نشست بازی‌سازان و شرکت‌های مرتبط با سخنرانی‌های طولانی و تخصصی تشکیل می‌دهد، اما از سویی، شامل کنفرانس‌های عمومی و مهم هم می‌شود که در آن کمپانی‌ها محصولات جدید خود را معرفی می‌کنند. برای مثال، انویدیا فردا و در جریان کنفرانسی سه ساعته، از پروژه‌‌ای رونمایی می‌کند که متخصصان این کمپانی ۵ سال در حال توسعه‌ی آن هستند و قرار است تحول عظیمی در آینده‌ی دنیای گیم ایجاد کند. از طرفی، شرکت ولو با استیم ماشین، استیم کنترلر و همچنین ابزارها و دستگاه‌های گیمینگ برای اتاق نشیمن پا به رویداد GDC می‌گذارد. GDC برای ولو بسیار مهم است، بطوریکه سمینار سالانه‌ی خود را امسال لغو کردند تا تمام تمرکز خود را روی رویداد پیش رو بگذارند.

شما می‌توانید برای آگاهی از آخرین اخبار و رویداد‌های GDC 2015، به بخش اختصاصی زومجی مراجعه کنید.

Project_Morpheus

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات