ال‌جی و محصولات جدیدش در MWC 2015

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
مطالعه 4 دقیقه
ال‌جی در کنگره جهانی موبایل امسال چهار غرفه مجزا برای نمایش گوشی‌های هوشمند ممتاز و میان‌رده، پوشیدنی‌ها و خدمات IoT دارد. در ادامه می‌توانید بیانیه مطبوعاتی ال‌جی درباره محصولات مختلف معرفی شده در این نمایشگاه را مطالعه کنید.
تبلیغات

در روز افتتاحیه کنگره جهانی موبایل (MWC) امسال در بارسلونا، شرکت ال‌جی مجموعه‌ای از نوآوری‌ها در زمینه موبایل شامل G Flex 2، ابزارک‌های پوشیدنی و تلفن‌های هوشمند میان‌رده جدید رونمایی کرد. این محصولات جدید با شعار «نوآوری برای زندگی بهتر»، در راستای ارائه راهبرد ال‌جی در سال‌های پیش رو در چهار غرفه متمایز نمایش داده می‌شوند.

غرفه G Flex 2

تلفن‌ هوشند G Flex 2 که پیشرفته‌ترین تلفن همراه هوشمند ال‌جی در بازار است دارای نمایشگری منحنی است که در طراحی آن هر دو اصل ارگونومی و زیبایی‌ به کار گرفته شده است. صفحه نمایشگر فول اچ‌دی 5.5 اینچی با تصاویری شفاف و شبه‌واقعی هیجان وصف‌ناپذیری را به تجربه تماشای کاربران می‌افزاید. عملکرد قدرتمند و قابلیت‌های رابط کاربری شهودی تمامی نکات برجسته طراحی ال‌جی در فناوری و طراحی را یک جا جمع کرده است.

غرفه Mass-tier

ال‌جی برای نخستین بار از محصولات تلفن‌همراه هوشمند میان‌رده خود را، با هدف قابل دسترس ساختن مزایا و ویژگی‌های تلفن‌های هوشمند رده بالا رونمایی خواهد کرد. همه مدل‌های Magna ،Spirit ،Leon و Joy طراحی ممتاز، نمایشگر لمسی in-cell و ویژگی‌های UX سری G نظیر عکس‌برداری با ژست و Glance View را ارائه می‌دهند.

غرفه ابزارک‌های پوشیدنی

lg-mwc-2

شرکت ال‌جی برای اولین بار از دو ساعت مچی هوشمند در MWC 2015 رونمایی کرد. LG Watch Urbane با طراحی کلاسیک، زیبایی ساعت‌های لوکس را دوباره تعریف کرده است. ساعت مچی هوشمند LG Watch Urbane اولین ساعت مچی هوشمند جهان است که دارای قابلیت‌های NFC و LTE است. این وسیله منحصر به فرد می‌تواند تماس VoLTE بگیرد یا بدون اینکه به تلفن همراه هوشمند متصل شود داده ارسال و دریافت کند. همچنین با قابلیت PPT و متصل شدن همزمان به چند نفر، LG Watch Urbane می‌تواند به صورت واکی‌تاکی مورد استفاده قرار گیرد. با قابلیت NFC، ساعت هوشمند LG Watch Urbane قادر است پرداخت‌های همراه را انجام دهد و با اتومبیل‌های هوشمند امروزی و نسل آینده ارتباط برقرار کند.

غرفه خدمات IoT: مرکز زندگی موبایل‌های ما

بنا به گفته مؤسسه فناوری الکترونیکی کره (KETI)، شرکت ال‌جی 139 پتنت در زمینه خدمات IoT ثبت کرده است. این موفقیت ال‌جی را در صدر شرکت‌های کره‌ای و در جایگاه چهارم در کل دنیا قرار می‌دهد. تخصص شرکت ال‌جی در این زمینه در غرفه خدمات IoT در MWC به نمایش گذاشته خواهد شد. شرکت ال‌جی با همکاری شرکت خواهر خوانده‌اش +LG U در این غرفه به این سوال که چگونه G Flex2 می‌تواند از راه دور لوازم خانگی و وسایل درون خانه را کنترل کند پاسخ خواهد داد. با G Flex 2 و با استفاده از دوربین‌های مداربسته چنانچه شهروندان از تلفن همراه هوشمند هشداری مبنی بر ورود غیرمجاز دریافت کنند می‌توانند از بیرون محیط خانه‌هایشان را مانیتور کنند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از شبکه خانگی با اعضای خانواده در مکان دیگری از خانه چت تصویری انجام دهند.

lg-mwc-1

به علاوه، شرکت ال‌جی و شرکت Audi نشان خواهند داد که چگونه IoT می‌تواند با استفاده از LG Watch Urbane LTE تجربه رانندگی را راحت‌تر کند. با استفاده از قابلیت NFC رانندگان می‌توانند وسایل نقلیه‌شان را قفل کنند و قفل آنها را باز کنند و با ساعت مچی موتور اتومبیل را استارت بزنند. با این ویژگی، ساعت هوشمند ال‌جی قادر خواهد بود که مسافت باقیمانده تا مقصد را محاسبه کند، فاصله و جهت ماشین پارک شده را معین کند و تنظیمات کنترلی آب و هوا از بیرون بیرون اتومبیل فعال کند.

جونو چو، رئیس و مدیر اجرائی شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس می‌گوید:

ما در مورد MWC امسال بسیار هیجان‌زده هستیم زیرا در بارسلون ما 170 محصول قدرتمند که فناوری‌های ال‌جی را نشان می‌دهد را عرضه خواهیم کرد. از تلفن‌های همراه هوشمند گرفته تا ابزارک‌های پوشیدنی، ما مطمئنیم که نه تنها می‌توانیم در این گستره مشارکت کنیم بلکه پیشگام در این زمینه باشیم. حضور ما در کنگره جهانی موبایل (MWC) نشانگر این امر خواهد بود.

غرفه ال‌جی در MWC 2015 واقع در سالن شماره 3 در Fira Gran واقع شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین اخبار شرکت ال‌جی می‌توانید به وب‌سایت www.LGnewsroom.com/MWC2015 مراجعه کنید.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات