نتایج بنچمارک گلکسی اس 6 اج منتشر شد

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
دیروز سامسونگ در جریان کنفرانس خود در کنگره‌ی جهانی موبایل، گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را معرفی کرد. حال نتایج بنچمارک مربوط به گلکسی S6 اج منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن می‌کنیم.
تبلیغات

 شب گذشته سامسونگ بالأخره پس از انتشار شایعات و تصاویر فراوان، گوشی‌های‌هوشمند خود را معرفی کرد. حال نتایج بنچمارک مربوط به گلکسی S6 اج منتشر شده است. هر دو گوشی‌هوشمند سامسونگ از سخت‌افزار مشابهی بهره می برند. گلکسی S6 اج موفق شده در بنچمارک انتوتو امتیاز ۶۹٫۰۰۰ را به خود اختصاص دهد.

EdgeBench 1

شاید یکی از جالب‌ترین مواردی که بتوان در مورد بنچمارک گلکسی S6 اج بیان کرد، سرعت خواندن و نوشتن روی حافظه‌ی رم باشد. براساس اطلاعاتی که بنچمارک AndroBench، در اختیارمان گذارده، می‌تون به روشنی دید که گوشی‌هوشمند سامسونگ قادر است نرخ نوشتن متوالی اطلاعات ۱۳۹.۰۸ مگابایت در ثانیه را داشته باشد. سرعت خواندن اطلاعات متوالی از حافظه‌ نیز ۳۱۴.۸۷ مگابایت در ثانیه است که با مقایسه‌ی این اعداد با نرخ خواندن و نوشتن اطلاعات در گلکسی S5 می‌توان به خارق‌العاده بودن این اعداد پی برد. در گلکسی S5 سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات به ترتیب ۱۷۶ و ۱۳ مگابایت در ثانیه است. نرخ خواندن تصادفی اطلاعات در گلکسی S6 اج نیز ۷۷.۲ مگابایت در ثانیه است.

EdgeBench 2

این گوشی‌هوشمند موفق شده در ینچمارک T-Rex نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را ثبت کند. نتایج بنچمارک اکسینوس ۷۴۲۰ نیز قدرت این تراشه را در عملکرد چند هسته‌ای در مقایسه با اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بسیار بهتر نشان می‌دهد.

EdgeBench 3

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات